۳۱۰۳۰۳
۵۰۸۴
۵۰۸۴
پ

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (۷۲)

خلاقیت و ابتکار در طرح‌های تبلیغاتی یکی از امتیازات یک محصول نسبت به رقباست. در اینجا گزیده ای از خلاقیت های گرافیکی در تبلیغات را برای شما گردآوری کرده ایم.

ایده یاب: خلاقیت و ابتکار در طرح‌های تبلیغاتی یکی از امتیازات یک محصول نسبت به رقباست. در اینجا گزیده ای از خلاقیت های گرافیکی در تبلیغات را برای شما گردآوری کرده ایم.

مسابقه آشپزی Meat Fight

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

اجاق‌ها شعله‌ور شد!

(نام یک مسابقه آشپزی(اختصاصی باربیکیو) در تگزاس آمریکا است که از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است و شرکت کنندگان هر یک در ۴ رشته کباب‌های خود را به معرض داوری متخصصین آشپزی می‌گذارند. درآمد این مسابقه صرف حمایت از انجمن بیماران MS در آمریکا می‌شود. این مسابقه در سال ۲۰۱۲، ۲۰۰۰۰ دلار و در سال ۲۰۱۳، ۳۰۰۰۰ دلار به این انجمن کمک کرده است.)

تبلیغات آژانس: Johnson & Sekin، دالاس، ایالات متحده آمریکا
مدیر خلاقیت: Clint Carter
مدیر هنری: Clint Martin
کپی رایتر: Krista Hogg
عکاس: Darren Braun
تاریخ انتشار: اکتبر 2014


کتاب Flowershop in the House of Flowers

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

(Flowershop in the House of Flowers نام یک کتاب معروف به زبان صرب است که توسط Lazar Dzamic زوزنامه‌نگار و مدیر تبلیغاتی معروف صرب نوشته شده است. این کتاب در فضایی سورئال، دنیای آشفته و احساسی مردم بالکان را به تصویر کشیده است. فرهنگی غنی از بداهه‌گویی بی‌پایان، طنز تلخ و خلاقیت بکر به اعتقاد نویسنده شاخصه‌های اصلی فرهنگ مردم این شبه جزیره در اروپای شرقی است. این کتاب در همین سالها که از انتشار آن گذشته است به عنوان یک منبع موثق برای دیپلمات‌ها و بازرگانان جهت شناخت بهتر مردم این منطقه به شمار می‌رود. گروه تبلیغاتی Studio ۳۶۰ برای مفاهیم این کتاب شروع به تصویرسازی کرده است که نمونه‌های از آنها را در این سری می‌بینید.)

آژانس تبلیغاتی: Studio ۳۶۰، لیوبلیانا، اسلوونی
مدیر خلاقیت / مدیر هنری / تصویرسازی: Vladan Srdic
کپی رایتر: لازار Dzamic
تاریخ انتشار: اوت 2014


شرکت Amway

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

رنگ‌های فوق‌العاده طبیعی برای لباس‌های مورد علاقه شما!

(شرکت Amway -مخفف American Way- در سال ۱۹۵۹ تاسیس شده است و تمرکز آن در فروش لوازم بهداشتی، آرایشی و سلامت می‌باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ حدود ۱۱/۳ میلیارد دلار فروش داشته است و برای هفتمین سال متوالی رشد خود را نشان می‌دهد. این شرکت توسط مجله اقتصادی معتبر Forbes در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از ۲۵ شرکت بزرگ خرده فروشی در آمریکا شناخته شد. این تبلیغ مربوط به فروش یک ماده شوینده مخصوص لباس‌های رنگی می‌باشد.)

آژانس تبلیغاتی: SmartNewSolutions، مسکو، روسیه
مدیر خلاقیت:Anton Ten
مدیر هنری: Maxim Kulemza
کپی رایتر: Anton Klepov, Anna Zolotareva
طراح: Artem Kuzmichev
تاریخ انتشار: اوت 2014


شرکت Johnson & Johnson

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

زود خوب شو!

(Johnson & Johnson یک شرکت تولید لوازم بهداشتی و دارویی قدیمی در آمریکا است که در سال ۱۸۸۶ تاسیس شده است. سهام آن در بازار بورس داوجونز، همواره بین ۵۰۰ شرکت قرار دارد. کارخانه مرکزی این شرکت در نیوجرسی می‌باشد و ۲۵۰ شرکت زیر مجموعه در ۵۷ کشور دیگر دارد و محصولات آن در ۱۷۵ کشور عرضه می‌شود. این شرکت در سال مالی ۲۰۱۱ فروشی بالغ بر ۶۵ میلیارد دلار داشت. معروفترین محصولات Johnson & Johnson شامل محصولات کمک‌های اولیه مانند چسب زخم، باند و مسکن‌های ضد درد با نام تجاری Ty lenol می‌باشد.)

آژانس تبلیغاتی: BBDO، نیویورک، ایالات متحده آمریکا
مدیر خلاقیت / کپی رایتر: Kara Goodrich
مدیر هنری / تصویرسازی: Fernando Mattei
عکاس: Billy Siegrist


فروشگاه میوه و سبزی Hortifruti

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)
بگذارید طبیعت شما را از راه به در کند!

(Hortifruti بزرگترین شرکت خرده فروشی میوه و سبزیجات در برزیل می‌باشد. این شرکت 28 فروشگاه در ایالت‌های ریودوژانیرو، سائوپائولو و سنتو دارد که روزانه بیش از 16 تن میوه توسط 220 کامیون اختصاصی در این فروشگاه‌ها توزیع می‌شود. این شرکت با بیش از 4600 کارمند، 1800000 مشتری ماهانه، ثابت دارد.)

آژانس تبلیغاتی: MP, Vila Velha برزیل
مدیران خلاقیت: Mônica Debbané, Gustavo Mendonça
مدیر هنری: Daniel Galvão
کپی رایتر: Rodrigo Pegoretti
تصویرسازی: Gustavo Rodrigues
تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۱۴


انجمن بیماری‌های ستون فقرات CHROPRACTORS

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

Chiro practic می‌تواند به معلم‌ها، آشپزها، مکانیک‌ها هم کمک کند، پس حتما به شما هم می‌تواند کمک کند. ستون فقرات خود را بشناسید!

(Chiro practic یک نوع درمان مکمل برای بیماری‌های ستون فقرات و اسکلت بندی می‌باشد. با این رویکرد که نابهنجاری در ستون فقرات سلامت عمومی را از طریق تاثیر مخرب سیستم عصبی به خطر می‌اندازد. عمده درمان در این روش از طریق ماساژ و جا انداختن مهره‌ها و دیگر مفاصل و تمرین‌های شخصی و خود مراقبتی می‌باشد. با این حال هنوز در غرب این رشته را به عنوان یک رشته صد در صد علمی نمی‌شناسند چرا که تحقیقات پزشکی ثابت شده‌ای مبنی بر موثر بودن این روش درمانی-به جزء در مورد تسکین کمر درد- وجود ندارد.)

آژانس تبلیغاتی: Chester + Co, Halifax، کانادا
مدیر خلاقیت / کپی رایتر: Anthony Taaffe
مدیر هنری: Rocio Ugarte
تصویرسازی: Egg Studios
تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۱۴


لوازم یدکی Honda

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

امیدوارم شما آدمی نباشید که: ۱۵ دقیقه دیر به فرودگاه رسیده‌ باشید و پرواز به خاطر شما به تاخیر افتاده باشد، صندلیتان هم در انتهای هواپیما بوده و باید نگاه خشمگین بقیه مسافران را به جان بخرید!

(Honda یک شرکت خودروساز ژاپنی معروف است. این شرکت بیش از ۵۰ سال است که بزرگترین سازنده موتور سیکلت و بزرگترین سازنده موتورهای احتراق داخلی (تولید بیش از ۱۴ میلیون موتور در سال) می‌باشد. در زمینه خودروسازی این شرکت در سال ۲۰۱۱ هشتمین شرکت بزرگ خودروساز دنیا بود. مانند بیشتر شرکت‌های شرق آسیا نام این شرکت نیز از نام موسس آن Soichiro Honda گرفته شده است که در سال ۱۹۳۷ این شرکت را بنا نهاد. این سری تبلیغات مربوط به یک نمایندگی عرضه لوازم یدکی اصلی هوندا در آفریقای جنوبی می‌باشد که از شما می‌خواهد با خرید لوازم یدکی اصلی، امکان خرابی اتومبیل و دیر رسیدن به قرارهای مهم را به حداقل برسانید.)

آژانس تبلیغاتی: DDB، آفریقای جنوبی
کارگردان خلاقیت اجرایی: Liam Wielopolski
کپی رایتر: Lawrence Katz
مدیر هنری: Nicola Wielopolski
طراح: Melissa Grundligh


شرکت مخابراتی Vodafone

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

(Vodafone یک شرکت چند ملیتی مخابراتی است که دفتر مرکزی آن در لندن می‌باشد. این شرکت دومین شرکت بزرگ مخابراتی دنیا پس از China Mobil با بیش از ۳۴۳ میلیون مشترک در سراسر دنیا می‌باشد و در ۲۱ کشور اپراتور اصلی و در ۴۰ کشور به عنوان شریک اپراتور اصلی فعالیت می‌کند. ارزش سهام این شرکت در جولای ۲۰۱۲ بالغ بر ۸۹/۱ میلیارد پوند و سومین شرکت بزرگ در بورس لندن و دومین در بورس نزدک بود. این پوستر مربوط به کشور ایرلند می‌باشد. ظاهرا این شرکت در شهر ساحلی Galway یک تماشاخانه دارد که گروه‌های تئاتر و موسیقی به اجرای نمایش‌های هنری می‌پردازند. این پوستر جهت اطلاع‌رسانی برای یک نمایش کمدی که از ۱۶ تا ۲۷ اکتبر در سالن Center Stage برگزار می‌شود، چاپ شده است.)

آژانس تبلیغاتی: Target McConnells، کارولینای جنوبی، ایرلند
کارگردان هنری: Andrea Figueira, Jamie Whelan
تصویرسازی: Diarmuid O'Cathain


داروی ضد انگل Ivermectina

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

شپش‌ها شانسی نخواهند داشت!

(Ivermectina یک داروی ضد انگل معروف است. این دارو خود یکی از داروهای اساسی سازمان بهداشت جهانی است و به صورت سنتی برای دفع کرم‌ در بدن به کار می‌رود. این دارو به صورت قرص‌های خوراکی حاوی ۶ میلی‌گرم ماده موثر برای مناطق گرم و خشک تجویز می‌شود. شرکت calox یک شرکت داروسازی کاستاریک است که محصولات خود را در آمریکای مرکزی (پاناما، هندوراس، کاستاریکا و ونزوئلا) پخش می‌کند.)

آژانس تبلیغاتی: FCB CREA، کاستاریکا
مدیر خلاقیت: Carlos Jiménez
کارگردان هنری: Carlos Arias, Carlos Jiménez, Adrián Jiménez
کپی رایتر: Agustín Espósito, Andrés Webb


خودروسازی Hyundai

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

با دوربین دنده عقب هیچ‌ چیز در پشت ماشین شما، از دید پنهان نخواهد بود!

(هیوندا یک شرکت کره‌ای خودروسازی می‌باشد که پس از ادغام با شرکت Kia به عنوان چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شناخته می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در سئول و کارخانه اصلی آن در شهر اولسان می‌باشد. در این کارخانه سالانه بیش از ۱/۶ میلیون خودرو تولید می‌شود.)

آژانس تبلیغاتی: TBWA، سانتو دومینگو، جمهوری دومینیکن
مدیر خلاقیت: Katy Capriles
مدیر هنری: Giselle Navarrete
تاریخ انتشار: سپتامبر 2014


اهداء عضو Fortaleza City

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

بچه‌ها نمی‌توانند چیزی را که هیچگاه ندیده‌اند، روی صحنه اجراء کنند!

(این آگهی یک درخواست عمومی برای اهداء عضو(قرنیه چشم) به افراد نیازمند به پیوند در برزیل است. بیمارستان Jose Forta بانی این اقدام خیر بوده و از مردم می‌خواهد قرنیه بیماران مرگ مغزی خود را جهت بینایی بخشیدن دوباره به کودکان هدیه کنند. این بیمارستان که به اختصار IJF خوانده می‌شود در سال ۱۹۳۲ در برزیل ساخته شده است.)

آژانس تبلیغاتی: Propeg، برزیل
مدیران خلاق: آنا لوییزا آلمیدا، Lenilson لیما، این Vítor باروس
کارگردان هنری: میلا و Giacomo، Genival نیست.
تصویرگر: استودیو آجیل
تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۱۴


کافه Pump House

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

چه خوب ترسناک شده، جشن هالوین مبارک!

(Pump House نام یک کافه در ایالت میشیگان است. این فروشگاه به صورت اختصاصی اقدام به ارائه نوعی دسر به نام Frozen Yogurt (ماست یخ زده) می‌کند. در این کافه مشتریان می‌توانند طعم و تزیینات روی دسر را به دلخواه خود انتخاب کنند. این دسر کم چرب‌تر و مایع‌تر از بستنی است و پیشینه تولید آن به سال‌های ۱۹۷۰ میلادی برمی‌گردد.)

آژانس تبلیغاتی: Extra Credit Projects، رپیدز بزرگ، ایالات متحده آمریکا
مدیر خلاقیت: Rob Jackson
مدیر هنری: Chad Hutchison
تاریخ انتشار: اکتبر 2014


شیر طعم‌دار Yuju

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

آسان نوشیده می‌شود، به سختی توصیف می‌شود، به گوارایی شیر، به طعم آب‌میوه و تازگی آب!

(Yuju نام تجاری یک شیر طعم‌دار، محصول شرکت فنلاندی Valio است. این شرکت در سال ۱۹۰۵ در فنلاند تاسیس شد و از سال ۱۹۰۸ شروع به صادرات کره به روسیه نمود. (روسیه در حال حاضر نیز یکی از بزرگترین خریداران کره این شرکت است) مسئول لابراتور تحقیقات این شرکت، در سال ۱۹۴۵ برنده نوبل شیمی شد. این شرکت در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد یورو فروش و ۴۶۰۰ نفر پرسنل داشته است.)

آژانس تبلیغاتی: hasan & partners، هلسینکی، فنلاند
کارگردان خلاقیت اجرایی: David Godycki
مدیر خلاقیت: Eka Ruola
مدیران هنری: Joona Viljanen, Alfonso Arbos
کپی رایتر: Anni Paltemaa
تصویرسازی: Pinata


کتابخانه Libri Mundi

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

بهترین کلکسیون کتاب‌های ترسناک!

(Libri Mundi نام یک کتابخانه خصوصی در اکوادور است که ۴۵ سال پیش در سال ۱۹۷۱ توسط یک کتاب‌فروش آلمانی افتتاح شد تا کتاب‌هایی در تمام ژانرها از زبان‌های مختلف را برای مردم این کشور گردآوری کند. اکنون این کتابخانه یک مرکز فرهنگی عمده و محلی برای تجمع و تبادل نظر روشنفکران این کشور است. از سال ۱۹۹۲ این کتابخانه برای انتخاب و ارسال کتاب‌های فرهنگی برای کتاب‌خانه‌های سراسر کشور اکوادور تبدیل شده است.)

آژانس تبلیغاتی: La Facultad، اکوادور
عکاس: Ramiro Salazar
تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۱۴


موسسه زبان Wise Up

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (72)

انگلیسی را بدون ترس یاد بگیرید!

(Wise Up یک موسسه زبان برزیلی است که شعبه‌های آن در آرژانتین، کلمبیا، مکزیک و چین نیز می‌باشد. این موسسه مدعی است که متد خاص خود را دارد و بر اساس شرایط فرهنگی هر کشور برنامه آموزشی جداگانه‌ای خواهد داشت. این آموزشگاه بیش از ۸۰ شعبه در برزیل دارد و برنامه‌های خود را جداگانه برای نوجوانان و کودکان و بزرگسالان، آموزش زبان به صورت آنلاین دارد.)

آژانس تبلیغاتی: Yeah! کوریتیبا، برزیل
مدیر خلاقیت: Fabiano Teixeira
مدیر هنری: Roger Fernandez
تصویرسازی: Edmundo Guimarães
تاریخ انتشار: اکتبر، ۲۰۱۴
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج