۳۱۰۴۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرنوشت ام.اچ ۳۷۰ در آفریقا رقم می‌خورد؟

قطعه ای دیگر از یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ در آفریقای جنوبی کشف شد و احتمال می رود مربوط به پرواز ام.اچ ۳۷۰ مالزی باشد که بیش از دو سال پیش با ۲۳۹ سرنشین از جمله دو ایرانی به طور مرموزی ناپدید شد.

خبرگزاری ایرنا: قطعه ای دیگر از یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ در آفریقای جنوبی کشف شد و احتمال می رود مربوط به پرواز ام.اچ ۳۷۰ مالزی باشد که بیش از دو سال پیش با ۲۳۹ سرنشین از جمله دو ایرانی به طور مرموزی ناپدید شد.

این قطعه بوئینگ ۷۷۷ که ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۲ پس از پرواز از فرودگاه بین المللی کوالالامپور در مسیر پکن با ۲۳۹ سرنشین ناپدید شد روز گذشته در سواحل جنوبی آفریقای جنوبی در نزدیکی شهر 'موسلبای' کشف شد.

'لیو تیونگ لای' وزیر حمل و نقل مالزی در بیانیه ای اعلام کرد ممکن است که این قطعه بخشی از یک موتور هواپیما باشد.

براساس گزارش روز چهارشنبه رسانه های مالزی، وی اعلام کرد برای مشخص شدن تعلق این قطعه به پرواز ام.اچ ۳۷۰ بررسی و تجزیه و تحلیل بیشتر مورد نیاز است.

وزارت حمل و نقل مالزی و بخش حمل و نقل هوایی داخلی این کشور قرار است تیمی را برای بررسی این قطعه پیداشده به آفریقای جنوبی اعزام کنند.

یک نوجوان آفریقای جنوبی نیز حدود ۱۰ روز پیش بخشی از بال یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ پرواز ام.اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی را که به طور مرموزی دو سال پیش ناپدید شد، پیدا کرد.

اخیرا قطعه ای از یک بوئینگ نیز در موزامبیک کشف شد و احتمال داده شد مربوط به این پرواز مرموز باشد و این قطعات به استرالیا فرستاده شده تا بررسی بیشتر بر روی آنها انجام شود.

در حالی که جستجو در اعماق اقیانوس هند در نزدیکی استرالیا برای یافتن اثری از این هواپیما تاکنون به نتیجه نرسیده است، اما دستکم چهار قطعه از هواپیما در سواحل آفریقا پیدا شده که یک قطعه به این هواپیما تعلق داشته و سه قطعه دیگر در حال بررسی است.

قطعه ای که تعلق آن به ام.اچ ۳۷۰ تایید شد مرداد ماه امسال در جزیره دور افتاده 'ریونیون' در نزدیکی ماداگاسکار در قاره آفریقا پیدا شد و قطعه ای از بال هواپیما بود. این قطعه هواپیما و اشیاء دیگر در سه هزار و ۷۰۰ کیلومتری غرب منطقه جستجوی اولیه در سواحل جنوب غرب استرالیا کشف شده است.

تیم های بین المللی جستجو به رهبری استرالیا بر اساس مستنداتی تاکید دارند سرنوشت این پرواز در آب های جنوبی اقیانوس هند و در نزدیکی استرالیا به پایان رسیده و همه تلاش خود را در آب های این منطقه متمرکز کردند و با زیرورو کردن اعماق اقیانوس اثری از بوئینگ ۷۷۷ در این منطقه بدست نیاوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج