۳۱۰۴۲
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پرتاب ساندويچ در مراسم تجليل از قهرمانان!

از آن طرف خيابان نيز كاميون توزيع مواد غذايي وارد شد و در حالي كه سيل جمعيت براي گرفتن غذا در كنار آن موج مي‌زد، ماموران ساندويچ‌ها را به سمت آن‌ها پرتاب مي‌كردند و صحنه‌ي نامناسبي در پايان مراسم تجليل از قهرمان المپيكي رقم خورد.

خبرگزاری ایسنا: پايان مراسم تجليل از قهرمانان المپيكي حاشيه‌هايي داشت و صحنه‌هايي را به ورزش‌دوستان نشان داد.

مراسم تجليل از قهرمانان المپيكي در حالي كه صحنه‌هاي زيبا و به ياد ماندني داشت همانند هميشه در گوشه و كنار خود صحنه‌هاي متفاوتي نيز به ورزش‌دوستان نشان داد.

در حالي كه در اين مراسم ورزشي بسياري از اهالي رسانه ورزش در مراسم حضور نداشتند، بسياري از هواداران و اعضاي خانواده‌هاي فدراسيون‌ها وارد سالن مي‌شدند در حالي كه تعداد حاضرين بيش از صندلي‌هاي سالن وزارت كشور بود.

همانند هميشه هجوم مردم و خارج شدن كنترل از دست ماموران باعث شد تا خيابان حاشيه سالن وزارت كشور مملو از جمعيت شود و مردم براي ورود به سالن مراسم دچار مشكل شوند. در اين ميان رفت و آمد ديگر حاضرين نيز مشكلات را بيشتر مي‌كرد و مردم براي وارد شدن به مراسم دچار تاخير شدند.

وقتي همه حاضرين وارد سالن وزارت كشور شدند، شرايط آرام بود و همه با پرچم‌هاي ايران قهرمانان‌شان را تشويق مي‌كردند اما انتظار مي‌رفت كه همانند هميشه خارج شدن ورزش‌دوستان از سالن مشكل‌ساز شود.

در اين جا لازم است گريزي بزنيم به ابتداي برنامه كه مسئولان برگزاري مراسم دو اتوبوس تدارك ديده بودند تا امانات مردم را قبل از ورود به سالن دريافت كنند اما گويا پيش‌بيني نكرده بودند كه در پايان مراسم تمام ورزش‌دوستان براي رسيدن به خانه عجله دارند و مطمئنا اتوبوس وسيله مناسبي براي دريافت امانت‌هاي آن‌ها نخواهد بود.

با پايان مراسم آقايان و بانوان كه وسايل خود را به اتوبوس‌هاي امانت داده بودند، پشت درهاي آن تجمع كردند تا كيف‌ها و تلفن‌هاي همراه‌شان را بگيرند اما هجوم و تجمع بيش از حد آن‌ها همه چيز را به ساعت‌ها بعد موكول كرد و جدا از اينكه همسايه‌هاي وزارت كشور را در ساعات پاياني شب دچار مشكل كرد، خود ورزش‌دوستان نيز تا ساعت‌ها در انتظار گرفتن امانت‌هايشان بودند.

نكته جالب توجه اين بود كه ماموران برگزاري مراسم هم نمي‌توانستند وضعيت را كنترل كنند و مردم براي گرفتن امانت‌هايشان با يكديگر مسابقه مي‌دادند. شرايط نامناسب باعث شد تا دو اتوبوس از يكديگر فاصله بگيرند تا كمي تجمع كمتر شود اما اين نيز نتيجه نداد چرا كه در همين هنگام كاميوني كه شام ورزش‌دوستان را با خود حمل مي‌كرد وارد شد و به طور واقعا نامناسب به توزيع غذا پرداخت.

در ابتدا كارتن‌هاي جدا كه حاوي مواد غذايي براي مسئولان برگزاري بود به اتوبوس‌هاي امانت‌داري نزديك شد كه متاسفانه همان جا نيز مردمي كه در مراسم تجليل از قهرمانان حاضر شده بودند با اشتياق فراوان غذاهاي مسئولان را از جعبه‌هاي آن خارج كرده و براي خود به گوشه‌اي بردند.

از آن طرف خيابان نيز كاميون توزيع مواد غذايي وارد شد و در حالي كه سيل جمعيت براي گرفتن غذا در كنار آن موج مي‌زد، ماموران ساندويچ‌ها را به سمت آن‌ها پرتاب مي‌كردند و صحنه‌ي نامناسبي در پايان مراسم تجليل از قهرمان المپيكي رقم خورد. البته خود مردم هم در اين مواقع بايد كمي نظم پذير باشند تا چنين صحنه هايي مشاهده نشود.

در پايان مراسم توزيع شام بسياري از بانوان همچنان مشغول گرفتن امانت‌هاي خود بودند. در حالي كه مسئولان برگزاري شرايط را آرام‌تر كردند باز هم اتفاق‌هاي نامناسبي افتاد. در آن شلوغي و تاريكي خيابان دوستان و خانواده‌هايي كه اعضاي خود را گم كرده بودند با اضافه شدن اين موضوع كه چند كيف به طور اشتباهي به افراد ديگر داده شده بود، دچار ناراحتي بيشتر شد تا جايي كه خبرنگار ايسنا شاهد گريه و زاري چند تن از بانوان ورزش‌دوست در اين مراسم بود.

در حالي كه خيابان‌هاي اطراف سالن وزارت كشور در شلوغي پايان مراسم تجليل از قهرمانان بود، كم‌كم مردم با گرفتن امانات خود خيابان‌ را ترك مي‌كردند و همانند هميشه همه چيز آرام شد. تمام زشتي‌ها و زيبايي‌هاي اين مراسم ديده اما فراموش شد و اي كاش كه روزي اين مراسم‌ها با زيبايي آغاز و با زيبايي هم به پايان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • majid

      واقعا کار زشتی کردند

    • سمي

      واي چقدر بد
      بهتر بود شام رو به صورت پكيج قبل از مراسم مي دادن يعني هركس كه وارد مي شد همون جلوي در يه ساندويچ بهش مي دادن

    • فرامرز

      فرهنگ عمومي ما پايينه . اين واقعيت رو خودمون قبول نداريم. روز به روز هم بد تر ميشه.

      پاسخ ها

      • بهاره 2

        +

      • سمي

        فقر از يه در مياد تو خونه
        از در ديگه ايمان و فرهنگ و... خارج مي شه
        وگرنه يه ساندويچ چيه كه مردم واسش سر و دست بشكنن؟

    • هادی

      آقا ایرانی ها همه وحشی هستند
      تو همه چیز
      فوتبال ، غذا خوردن ، مرغ خریدن

      پاسخ ها

      • لیلا

        بلا نسبت بزرگترها هم خواننده این نظرات هستند

      • بدون نام

        توصیه میکنم تاسوعا عاشورا رو به یاد بیارین تا قضیه جالبتر بشه!که همه قابلمه به دست با ماشین دنبال غذا .....

      • آمیتریس

        چرا اینا و اونا میکنین؟
        مگه ایرانیا کی هستن؟
        خوب خودمونیم دیگه اره هممون اینجوری هستیم به کسی هم بر نخوره حقیقته

      • نیما

        بله متاسفانه فرهنگ عمومی پایین هست.
        هادی یخورده مودب تر.
        وقتی جمع می بندی؛یادت باشه هم خودت هم خانوادت هم دوستانت ایرانی هستید. و امثال شما هستند که بی فرهنگی این جامعه رو رشد میدهند و روش صحیح اظهار نظر در مکان عمومی رو بلد نیستند

    • بدون نام

      این مدیریت قوی به درد برگزاری خود المپیک می خوره. لندن بیاد یاد بگیره.

    • amin

      همه ی ایرانیا میگن ایرانیا بی فرهنگ هستن داستان چیه؟

    • هانی

      افغانستان فرهنگ ندارد اما ادعایی هم ندارد اما ایران با این همه ادعا همیشه اینجوری هست شما مراسم ارتحال امام رو اگه می رفتین چی می گفتین؟ اونجا از تمام کشور بودند اما یه عده که بیشتر می خورد تهرانی باشند سر چیزهای صلواتی همدیگر تیکه پاره می کردند

    • فاطی گلی

      خیلی بده که یه ایرانی به پایین بودن فرهنگ ایرانی اعتراف کنه هرچند اعتراف بی اساس وغلطیه

    • بدون نام

      هاني خانم تهران شده پر شهرستاني.تو اين شهر تهران فقط لهجه ميشنويم.تهرانيهاي اصيل اكثرا به خارج از ايران مهاجرت كرده اند.شما به دل نگير.

      پاسخ ها

      • لیدا

        تهرانیا همه کارای مسخرشون رو به حساب شهرستانیا میذارن وقتی شهرستانیا فرهنگ داشتن تهران فقط یه دهات بود جناب ناشناس

      • لیلا

        ناشناس جون با نظرت موافقم مرسی

      • ارسلان

        آفرین لیدا +
        اگر یه نگاه به تاریخچه تهران و هر شهرستان معروف (به انتخاب همین دوستان پایتخت نشین) بیاندازیم اختلاف قدمت؛فرهنگ؛منابع خدادادی و امکانات بالقوه وعظمت بینشون مشخص میشه

    • nasrin

      همه تهرونيا يه ريششون به شهرستان ميخوره پس درست درموردهمديگه صحبت كنيم چون هيچ ربطي به شهرستان نداره وقتي فرهنگ پايينه يعني پايينه

    • نیکا

      عکس؟؟؟؟؟

    • افسانه

      این بی برنامگی و بی نظمی مسولان نشان میده که با مردم اینگونه رفتار میکنند مطمن باشید اگه درکشورهای دیگه هم این طوری ساندویج پخش کنند مردم همین عکس العمل را نشان می دهند

    • پری

      حالا همچین ناشناس تهران تهران میزنه انگاریه شهره تومریخ.فعلا شهرستانیا هم فرهنگشون غنی تره هم اصالته اریایی بودنشوووون.....نظرمو بزاااارین

    • نیما

      ولی خنده داربوده هاااااااا

    • بدون نام

      برگرديد به شهرهاتون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج