جاباما
۳۱۰۴۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ویزیت رایگان ۱۳ هزار مسافر نوروزی

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: حدود ۱۳ هزار مسافر نوروزی در ۴۰۰ پایگاه خدمات توسط پزشکان داوطلب، ویزیت رایگان شده و از ارائه خدمات سلامت بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: حدود ۱۳ هزار مسافر نوروزی در ۴۰۰ پایگاه خدمات توسط پزشکان داوطلب، ویزیت رایگان شده و از ارائه خدمات سلامت بهره‌مند شدند.

فرحناز رافع به طرح نیابت اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح داوطلبان هلال‌احمر به سالمندان خدمت‌رسانی کرده و از آنها دلجویی می‌کنند. حدود ۴ هزار و ۷۶۰ سالمند از ابتدای ایام نوروز تاکنون از خدمات طرح نیابت هزار و ۴۷۵ داوطلب هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

وی بابیان اینکه طرح داوطلب‌یار امداد و نجات نیز ویژه ایام نوروز در حال اجرا است، افزود: بر اساس اجرای این طرح حدود ۱۳ هزار مسافر نوروزی توسط ۶۱۳ پزشک و ۸۲۶ پیراپزشک داوطلب ویزیت رایگان شده و در ۴۰۰ پایگاه خدمات نوروزی، از ارائه خدمات سلامت، بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر از توزیع بیش از ۵۰ هزار سبد عیدانه در قالب برنامه ملی فرشتگان رحمت، ۱۱۲ هزار نفر از مردم کم‌برخوردار در مناطق محروم در ایام نوروز از سبدهای عیدانه بهره‌مند شده‌اند.

رافع در پایان خاطرنشان کرد: سازمان داوطلبان هلال‌احمر جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی،‌ برنامه‌های زیادی داشته و در سال آینده نیز پیشگیری،‌ آموزش و توانمندسازی از اولویت‌های اصلی سازمان داوطلبان در سال ۹۵، محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج