۳۱۰۵۰۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ارتش سوریه به دروازه‌های «تدمر» رسید

نیروهای ارتش سوریه پیشروی استراتژیک مهمی در اطراف تدمر به دست آورده و به محلات غربی این شهر نزدیک شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: نیمه‌های شب گذشته درگیری‌های شدیدی بین ارتش سوریه و تروریستهای داعشی در اطراف شهر تدمر به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه پیشروی استراتژیک مهمی در اطراف تدمر به دست آورده و به محلات غربی این شهر نزدیک شدند. همچنین هتل "المریدیان" در اطراف تدمر به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمد.

یک منبع نظامی گفت که ارتش سوریه بعد از به کنترل در آوردن مثلث تدمر هم اکنون در فاصله ۸۰۰ متری شهر تدمر از سمت جنوب غربی این شهر قرار دارد.

وی افزود: ارتش سوریه با آزادسازی المثلث، موفق شده است، یکی از راههای امدادرسانی به داعش از مناطق جنوب غربی به تدمر را قطع کند.

ارتش سوریه همچنین با به کنترل در آوردن کوه "الرمیلی" از سمت شمال غرب، تپه های السود و برخی از تپه‌های جبل الحزم از سمت غرب و کوه جبیل از سمت جنوب، حلقه محاصره داعشی ها را از سه سمت شهرک القریتین، تنگ تر کرد.

و خبر دیگر اینکه جنگنده های سوریه ستونهایی از خودروهای تروریستهای داعشی در روستاهای أبو حبیلات، العقیربات، عکش، القسطل الوسطانی، جب الریان، جروح، الروضه، رسم العوابد، أم جب و رسم التینه در حومه حماه در شمال غرب این کشور را منهدم کردند.

منابع محلی در شهرک محاصره الفوعه در حومه ادلب گفت که گروههای تکفیری مواضع کمیته های مردمی در مرزهای دو شهرک الفوعه و کفریا را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، یک تک تیرانداز عضو گروههای تروریستی در محور "بنش" یکی از عناصر کمیته های مردمی را حین انجام مأموریت به شهادت رساند.

همچنین دو غیر نظامی دیگر نیز به ضرب گلوله تک تیراندازان گروههای تروریستی در الفوعه به شهادت رسیدند و سه نفر نیز زخمی شدند.

و خبر دیگر اینکه گروه تروریستی جیش الاسلام در صفحه خود بر روی فیسبوک اعلام کرد که ۴۰ تروریست داعشی را در حین جنگ برای بازپس گیری شهرک المزیریب در حومه غربی درعا، به اسارت گرفته است.

مرکز آشتی روسیه در حمیمیم در حومه لاذقیه اعلام کرد که روز گذشته نشستی بین نمایندگان روسیه در مرکز آشتی و وزارت کشور در امور آشتی ملی برگزار شد که طی این نشست، نحوه کمک رسانی به ساکنان حومه دمشق بررسی شد و قرار است کاروانهایی برای کمک رسانی به ساکنان منطقه "ببیلا" در جنوب دمشق ارسال شود.

این مرکز همچنین اعلام کرد: تعداد شهرکهایی که به آتش بس با دولت سوریه پیوسته اند به ۵۱ مورد می‌رسد. همچنین تاکنون ۴۳ گروه مسلح شروط آتش بس و اجرای آن را پذیرفته اند.

مرکز حمیمیم اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد نقض آتش بس در دو حومه لاذقیه و حمص به ثبت رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج