جاباما
۳۱۰۵۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جمعه برنگردید!

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مسافران توصیه کرد، به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در پایان موج اول سفرهای نوروزی، زمان بازگشت به شهرهای محل اقامتشان را تنظیم و مدیریت کنند.

خبرگزاری ایسنا: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مسافران توصیه کرد، به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در پایان موج اول سفرهای نوروزی، زمان بازگشت به شهرهای محل اقامتشان را تنظیم و مدیریت کنند.

در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:

"به هموطنان عزیز تاکید می شود بازگشت خود را به بعدازظهر روز جمعه موکول نکرده و ترجیحا روز پنجشنبه را برای بازگشت در نظر بگیرند و به آن دسته از هم میهنانی که امکان و شرایط تمدید سفر دارند نیز توصیه می شود بازگشت خود از سفر را به روز شنبه موکول کنند.

پیش از بازگشت، از طریق سامانه مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل ونقل به شماره ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه ۱۳۴ از شرایط آب و هوایی مبدا مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای بازگشت خود برنامه ریزی کنند.

با توجه به احتمال بروز ترافیک طولانی مدت در برخی مسیرهای پرتردد پیشنهاد می شود قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل مقدار بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنند تا در طول جاده ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت، برای رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک های طولانی اهتمام بیشتری در خدمات رسانی به هموطنان داشته باشند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج