۳۱۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نحسی ۹۰ گریبان فروزان را هم گرفت؟!

محسن فروزان مهمان ویژه برنامه ۹۰ در هفته گذشته بود. دعوت این گلر ملی پوش به این برنامه پربیننده در این هفته با بازی ضعیف این بازیکن همراه بود تا دوباره خرافه هایی که درباره این برنامه به گوش می رسید ورد زبان ها شود

نحسی 90 گریبان فروزان را هم گرفت؟!

تماشا: محسن فروزان مهمان ویژه برنامه 90 در هفته گذشته بود. دعوت این گلر ملی پوش به این برنامه پربیننده در این هفته با بازی ضعیف این بازیکن همراه بود تا دوباره خرافه هایی که درباره این برنامه به گوش می رسید ورد زبان ها شود. مدت زیادی است که گفته می شود بازیکنانی که به عنوان پدیده به این برنامه دعوت می شوند بعد از آن با بدشانسی از دوران اوج فاصله می گیرند.

در حال حاضر یک فهرست از ستاره های فوتبال ایران وجود دارد که بعد از حضور در تلویزیون کیفیت شان را از دست داده اند. امید عالیشاه یکی از این بازیکنان است. چپ پای خوش استیل راه آهنی ها که در ابتدای فصل گذشته در این تیم چهره و به تیم ملی دهم دعوت شد طعم بدشانسی را بعد از 90 خوب متوجه شد.

او بعد از دعوت به این برنامه، رباط صلیبی اش پاره شد و هنوز هم نتوانسته به بازی ها برسد. ایمان موسوی فصل گذشته را با گلزنی های خیره کننده شروع کرد. مهاجم خوش صحبت و شیرازی نفت تهران بعد از حضور در 90 یک نیم فصل تمام را بدون زدن گل به پایان رساند و تازه در چند هفته اخیر لیگ دوازده موفق شده 2 گل بزند.

ایمان حیدری با 9 گل بهترین آمار گلزنی را به خود اختصاص داده بود اما مهاجم پیکان بعد از حضور در برنامه عادل فردوسی پور به یک بی کاره تبدیل شد. حمیدرضا رجبی بازیکن همه کاره بیژن ذوالفقارنسب در سایپا بود که بعد از زدن 5 گل در یک بازی به برنامه 90 دعوت شد.

نحسی 90 گریبان فروزان را هم گرفت؟!

از حمیدرضا رجبی بعد از آن برنامه خبرهای خوشحال کننده ای شنیده نمی شود.میلاد میداودی، مهاجم استقلال هم بعد از حضور در این برنامه مدتی را به دلیل مصدومیت دور از میادین بود.

روح الله عطایی تا قبل از حضور در برنامه ۹۰ در ۷ هفته ۷ گل برای شیرین فراز به ثمر رسانده بود تا یک آمار خیره کننده داشته باشد اما بعد از حضور در ۹۰ این بازیکن هم گلزنی را فراموش کرد. عیسی اندوی، گلر سیه چرده ذوبی ها، یک تنه در دروازه این تیم جولان می داد اما بعد از حضور در برنامه عادل فردوسی پور در دو هفته پایانی، قهرمانی را به شکل قابل بحثی به استقلالی ها تقدیم کرد.

فونیکه سی در فصل گذشته با گلزنی هایش به برنامه ۹۰ دعوت شد اما مهاجم خوش استیل نفت آبادان چند هفته پایانی لیگ و آقای گلی اش را با توجه به مشکلاتی که با کادر فنی این تیم پیدا کرد از دست داد و در پایان فصل هم ایران را بعد از ۵ سال ترک کرد.

فرید عابدی به عنوان یکی از تحصیلکرده های فوتبال ایران به برنامه ۹۰ آمد و از آن روزدیگر خبری از او شنیده نمی شود. صابر میرقربانی بازیکنی بود که هر ساله برای جذب او بین باشگاه های زیادی رقابت بود اما این مهاجم ریزنقش وپنالتی گیر هم بعد از حضور در این برنامه، با مربی اش به دلیل اینکه اسم او را خوب تلفظ نمی کند و او را به اسم صادق قربانزاده صدا می زند مشکل پیدا کرد و در حال حاضر در لیگ دسته پایین فوتبال خود را ادامه می دهد.

سرنوشت همه این بازیکنان در کنار نام هایی که از آن گذشتیم باعث می شود تا خیلی ها به طلسم بازیکن دعوت شده در این برنامه اعتقاد پیدا کنند، موضوعی که احتمالا بیشتر روانی است و قابل توجه تاغ مربوط به طلسم و این حرف ها.

محسن فروزان آخرین قربانی این برنامه بود و بعد از دعوت به این برنامه یک گل دور از انتظار دریافت کرد. هر چند خودش به این مسئله اعتقادی ندارد و کیفیت بد توپ های لیگ برتر را عامل دریافت گل های بد توسط گلرهای لیگ دوازدهم می داند. در میان سیاهه بازیکنانی که به برنامه ۹۰ دعوت شدند و مشکلات اینچنینی برای آنها اتفاق افتاد از سرنوشت کاپیتان تیم ملی ناشنوایان ایران خبری در دسترس نیست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج