۳۱۰۵۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سفر ۳ میلیون گردشگر به مازندران

استاندار مازندران گفت: در طی ۴ روز گذشته، سه میلیون و ۳۰ هزار گردشگر به استان مازندران سفر کردند.

خبرگزاری ایسنا: استاندار مازندران گفت: در طی ۴ روز گذشته، سه میلیون و ۳۰ هزار گردشگر به استان مازندران سفر کردند.

ربیع فلاح جلودار در بازدید از قرارگاه انتظامی نوروزی و دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان چالوس با اشاره به رشد اقامت گردشگران در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: در این مدت در زمینه حضور گردشگران شاهد رشد ۴ درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۴ روز گذشته بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گردشگر در استان حضور یافتند، افزود: این تعداد گردشگر در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی در مقابل جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفره این استان نشان دهنده پتانسیل مناسب گردشگری در استان است.

استاندار مازندران، مقوله گردشگری را نوعی اقتصاد مقاومتی مولد دانست و گفت: باید به‌دنبال ایجاد شرایطی برای ایجاد آرامش مردم بود و در این خصوص باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

فلاح با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر در مازندران نهادینه شده است، تصریح کرد: استان مازندران تنها در ایام نوروز و تابستان شاهد حضور گردشگران نیست بلکه در همه ایام سال مسافران و گردشگران بسیاری به استان سفر می‌کنند. در طول این ایام بازدیدهای بسیاری از دستگاه‌ها، پایگاه‌های نیروی انتظامی، هلال احمر و ستاد خدمات سفر انجام شد و با وجود کمبودها، همه عوامل ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات هستند.

این مسئول به شرایط ویژه و ظرفیت‌های چالوس اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان در کریدور غرب استان و مرکز مازندران قرار دارد و حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان محسوس است.

فلاح با اذعان به اینکه روستاهای مازندران شرایط خوب گردشگری دارند، تاکید کرد: روستاهای استان دارای جاذبه‌های زیادی است و فراهم کردن ستاد خدمات سفر در روستاها ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به مواهب خدادادی بی نظیر استان بیان کرد: با توجه به این شرایط استثنایی باید ضمن حفظ و حراست از این مواهب بهره برداری اصولی کرد و به نحو مطلوب از این امکانات استفاده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طلا

      من نوروز امسال به مازندران سفر کردم. مازندران استانی زیبا با مواهب الهی بی نظیر فراوان است. اگر شهرداریهای این استان در جهت تمیزی و زیبسازی شهر کار می کردند بیشتز افرادی که هر ساله به اروپا سفر می کنند ترجیح می دادند که به شمال کشور سفر کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج