۳۱۰۵۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روز بدون خلاف دراقامتگاه‌های تهران

رییس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، پس از بازرسی تعدادی از مهمانپذیرها و هتل‌های پایتخت، اعلام کرد: امروز، نخستین گشت بدون تخلف و روز بدون خلاف را در تهران سپری کردیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، پس از بازرسی تعدادی از مهمانپذیرها و هتل‌های پایتخت، اعلام کرد: امروز، نخستین گشت بدون تخلف و روز بدون خلاف را در تهران سپری کردیم.

سازمان تعزیرات حکومتی همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی از ۱۵ اسفندماه سال ۱۳۹۴، گشت‌های مشترکی را با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان عضوی از ستاد هماهنگی خدمات سفر آغاز کرده که این گشت‌های نظارتی را تا ۱۵ فروردین، ادامه خواهد داد.

امیر شهرآبادی - رییس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران - پس از بررسی تعدادی از اقامتگاه‌های شهر تهران، اظهار کرد: امروز تنها مورد بدون تخلف گشت‌های نوروزی، پس از بازرسی از هتل‌ها و مهمانپذیرها بوده، در حالی که نظارت‌ها از وضع نابه‌سامان رستوران های بین راهی حکایت دارد.

وی افزود: تاکنون رستوران‌ها و مراکز پذیرایی جاده هراز و کن بازرسی و نظارت شده که به لحاظ بهداشت و قیمت، وضعیت خیلی مناسبی نداشتند. قرار است در روزهای آینده این نظارت در رستوران‌های دربند و درکه ادامه داشته باشد.

او درباره وضعیت مراکز اقامتی تهران نیز، گفت: ضوابط لازم در اقامتگاه‌هایی که بازرسی شد، رعایت شده بود. این مراکز از نظر بهداشت و قیمت تخلفی نداشتند و در وضعیت مناسبی به سر می بردند.

کارشناس اداره تعزیرات حکومتی استان تهران، سپس با اشاره به گستردگی موضوعات بازرسی، بیان کرد: با وجود محدودیت امکانات و نیروی انسانی، سعی می‌شود همه نیروها برای بررسی وضعیت خدمات و امکانات و بهبود نابه سامانی‌ها، بسیج شوند. دیدگاه دستگاه تعزیرات، نخست پیشگیری و سپس اصلاح است.

شهرآبادی تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی دنبال پرونده‌سازی و آمار نیست. قطعا تخلف وجود دارد، اگر نمی‌توانیم جلوی وقوع آن را بگیریم، باید دنبال اصلاح آن باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج