۳۱۰۵۶۵
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

ایران جواب اقدام تحریمی آمریکا را داد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به افزودن اسامی جدید به فهرست تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا به بهانه کمک به برنامه موشکی ایران گفت: برنامه موشکی ایران ارتباطی با توافق برجام نداشته و ناقض قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت نیست.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به افزودن اسامی جدید به فهرست تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا به بهانه کمک به برنامه موشکی ایران گفت: برنامه موشکی ایران ارتباطی با توافق برجام نداشته و ناقض قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت نیست.

این برنامه اهدافی کاملا دفاعی داشته و هیچ اقدامی قادر نخواهد بود جمهوری اسلامی را از حقوق مشروع و قانونی‌اش برای تقویت بنیه دفاعی و امنیت ملی خود محروم کند.

حسین جابری انصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران بر اساس دستور صریح مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ رییس‌جمهور به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به هر اقدام مداخله‌جویانه آمریکا علیه برنامه‌های دفاعی‌اش با تقویت توان دفاعی موشکی خود پاسخ خواهد داد.

او تاکید کرد: امروز و در فضای پسابرجام، دوران ایران ستیزی و تمسک به دلایل واهی برای تهدیدانگاری جمهوری اسلامی ایران به سرآمده و در شرایط امنیتی حاد و خطرناک جاری، توانمندی‌های دفاعی و غیر تهاجمی جمهوری اسلامی ایران عامل مهم ثبات و امنیت منطقه بوده و صرفاً برای پاسداری از حاکمیت ملی، استقلال و تمامیت ارضی کشور و مبارزه با پدیده شوم تروریسم و افراط‌گرایی و در جهت منافع مشترک منطقه‌یی و جهانی است.

جابری انصاری در پایان ابراز امیدواری کرد دولت آمریکا به جای اقداماتی که تنها نتیجه آن کمک به بی‌ثباتی در منطقه و جهان است، به نیازهای امنیتی جدی منطقه غرب آسیا هم‌چون خلع سلاح هسته‌ای رژیم صهیونیستی، توقف جنایات و جنگ افروزی متحدان آمریکا در سوریه و یمن، و مبارزه واقعی با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری بپردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما همچنان امیدوار باشید آمریکا کار خودش را میکند.

    • ممدخان

      شهید مطهری را که گفت : روسیه و امریکا دو لبه یک قیچی هستند

    • محمود

      به چه جواب دندانشکنی!!!

    • هادی

      یعنی واقعا دم دولت گرم با این جواب عالی مردم خیلی خوشحالن بخاطر جواب های عالی مسئولین حالا چه حادثه منا چه این و چه هر چیز دیگه ای.

      پاسخ ها

      • محمد

        كيف كردي آره؟ كيف دونت خرابه مشتي، زود تحريك ميشه!!!

    • بدون نام

      این چه رفتاریه باید با لبخند جواب بدید!!! ما این دوره که هیچ دوره بعد هم حاضریم به شما رای بدیم فقط برای اینکه بفهمید ده دوره هم باشید آمریکا هیچ تحریمی رو بر نمیداره که هیچ ده برابر از کنارش آسیب میرسونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج