جاباما
۳۱۰۶۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پلیس بلژیک در جستجوی دو مظنون فراری

عملیات گسترده پلیس بلژیک برای یافتن نشانه هایی از دو مظنون فراری انفجارهای خونین بروکسل ادامه دارد. به گزارش تلویزیون دولتی بلژیک در این حملات به احتمال زیاد مظنون پنجمی هم دست داشته است.

عصر ایران: عملیات گسترده پلیس بلژیک برای یافتن نشانه هایی از دو مظنون فراری انفجارهای خونین بروکسل ادامه دارد. به گزارش تلویزیون دولتی بلژیک در این حملات به احتمال زیاد مظنون پنجمی هم دست داشته است.

منابع امنیتی بلژیک هویت سه تن از عاملان این حملات را تایید کرده اند. نجم عشراوی در سمت چپ٬ به همراه ابراهیم بکراوی در وسط تصویر٬ در فرودگاه بروکسل دست به انفجارهای انتحاری زدند. هویت نفر سوم که در سمت راست این تصویر دیده می شود اعلام نشده است. خالد بکراوی هم عامل انفجار متروی مالبک معرفی شده. به احتمال زیاد مظنون دیگری او را همراهی کرده. هویت مظنون پنجم در هاله ای از ابهام است.

در همین حال٬ آنکارا می گوید پیشتر درباره یکی از برادران بکراوی٬ ابراهیم به بروکسل هشدار داده اما بلژیک ارتباطی بین او و تروریسم نیافته بود. از سوی دیگر به گفته پلیس بلژیک٬ بمب های بکار رفته در حملات نوامبر پاریس توسط یکی از عاملان انفجارهای بروکسل ساخته شده بود.

انفجارهای بروکسل چهار روز پس از دستگیری صلاح عبدالسلام٬ مظنون فراری حملات نوامبر گذشته پاریس روی می دهد. با وجود شدت یافتن تدابیر امنیتی از چهار ماه پیش به اینسو در بلژیک٬ انفجارهای سه شنبه سیاه بروکسل که دست کم ۳۱ کشته و ۲۷۰ زخمی برجای گذاشته انتقادهایی را نسبت به ناکارآمدی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی بلژیک در قلب اروپا به همراه داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج