۳۱۰۶۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروانی: چرا بدست کی‌روش بهانه می‌دهند؟

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: متأسفانه در این مدت به کی‌روش ایراد می‌گرفتند که او در حال بهانه آوردن است ولی من سؤال می‌پرسم چرا دست کی‌روش و بازیکنان بهانه می‌‌دهند و بهتر است امکانات برای تیم ملی فراهم شود.

خبرگزاری فارس: افشین پیروانی سرپرست تیم ملی بعد از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی مقابل هند، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد سال نو را به شما و همکارانتان تبریک بگویم. به نظرم هند چیزی برای از دست دادند نداشت و ما به همین دلیل در نیمه دوم موفق شدیم راحت‌تر بازی کنیم. اتفاقاً اول بازی به آقای کی‌روش گفتم تیم ما خیلی جوان است و آینده خوبی در پیش دارد.

وی تأکید کرد: شاید ما سال‌های قبل دلهره داشتیم که مثلاً در یک پست بازیکنی آسیب نبیند ولی حالا دو تیم آماده داریم و تیم ملی از پشتوانه خوبی برخوردار شده است. تعدادی بازیکن جوان هم در تیم ما حضور دارند که آینده پیش‌روی ‌آنهاست و فقط نیازمند تجربه هستند.

سرپرست تیم ملی در خصوص اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان هند را دست کم گرفته بودند، گفت: گلر آنها جدید بود که این مسئله باعث تعجب ما شده بود حتی چند واکنش خوب هم از خودش نشان داد.

وی در پاسخ به این سوال که ‌آیا بازیکنان پاداش و عیدی دریافت کردند، گفت: شرایط تیم به شکلی است که بازیکنان بدون توقف به اردو آمدند نه عیدی به بازیکنان داده شده و نه پاداش مرحله قبل ولی بازیکنان برای عیدی بازی نمی‌کنند و آنها با دل و جان آمدند.

پیروانی با تأکید بر اینکه بعد از جدایی کفاشیان فدراسیون باید با قدرت عمل کند، گفت: من اعتقادم این است هر کسی می‌خواهد بیاید باید با قدرت بیاید. این برای تیم ملی بد است که هر روز به دنبال لباس و زمین باشیم یا مثلاً بازی دوستانه بکنیم. خود من به شخصه نزدیک به ۲۰ زمین را به همراه دوستانم از نزدیک دیدم که در نهایت زمین پژوهشگاه صنعت نفت با وجود طول و عرض کوچکش مورد تأیید قرار گرفت. این برای تیم ما قشنگ نیست چون ما تیم رنکینگ اول آسیا هستیم.

وی تأکید کرد: شاید دوستان بگویند بازیکنان تیم ملی بهانه می‌گیرند یا کی‌روش هم بهانه می‌گیرد ولی اصلاً چرا بهانه دست کی‌روش و بچه‌ها می‌ دهید. تیم باید حمایت شود هر چند از کفاشیان تشکر می کنم که تا اینجا زحمت کشیده ولی ما از رئیس جمهور و هر کسی که می‌تواند می‌خواهیم که به تیم ما کمک کنند چون بحث کی‌روش به کنار ولی کمبود امکانات برای خود ما که یک ایرانی هستیم بد است. به قول خداداد عزیزی ما همیشه نالان هستیم و مدام ناله می‌کنیم که امکانات نداریم.

خبرنگاری گفت: ظاهراً بعد از رفتن کفاشیان دلمان برای خنده‌ها ی او هم تنگ می شود که پیروانی پاسخ داد کفاشیان زحمت خودش را کشید و هر کسی به فوتبال می‌آید باید حمایت کند همه چیز در قالب کار گروهی است. مطمئن باشید اگر قرار باشد یک نفر یک تنه پا به میدان بگذارد هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

پیروانی همچنین از جلسه اعضای کادر فنی با اعضای هیأت رئیسه فدراسیون خبر داد و گفت: ما در آینده‌ای نزدیک بعد از بازی با عمان جلسه‌ای را با حضور اعضای هیأت رئیسه برگزار و صحبت‌های نهایی را با آنها انجام خواهیم داد چون در حال حاضر و در راه جام جهانی نیازمند امکانات هستیم اما به خاطر اینکه هدفمان موفقیت در دو مسابقه پیش‌رو بود فعلاً دست نگه داشتیم.

وی در پایان تأکید کرد: درخواست من از مسئولان این است که طبقه دوم ورزشگاه آزادی را به هر شکل ممکن برای مرحله دوم مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی آماده کند تا تماشاگران بیشتری بتوانند به ورزشگاه بیایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج