۳۱۰۸۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یورو ۲۰۱۶، جام ترس و وحشت

حملات تروریستی در اروپا باعث شده است تا برگزاری مهمترین رویداد فوتبال ملی در قاره سبز با چالش جدی مواجه شود.

خبرگزاری ابیسنا: حملات تروریستی در اروپا باعث شده است تا برگزاری مهمترین رویداد فوتبال ملی در قاره سبز با چالش جدی مواجه شود.

رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ از ۱۰ ژوئن با دیدار فرانسه و رومانی آغاز خواهد شد. با این حال حملات تروریستی اخیر در قاره اروپا که در کشورهای فرانسه و بلژیک باعث کشته و زخمی شدن چندین نفر گردید باعث شده تا تا مسئولان برگزاری یورو ۲۰۱۶ با مشکلی جدی روبرو شوند و حتی بحث برگزاری این رقابت‌ها ژشنت درهای بسته نیز به گوش برسد.

اتفاقی که در صورت تصویب باعث خواهد شد تا برای اولین بار این رویداد بزرگ با این شرایط برگزار شود. هر چند یوفا خود بلافاصله واکنش نشان داد و عنوان کرد به هیچ وجه یورو ۲۰۱۶ بدون حضور تماشاگر برگزار نخواهد شد و نیروهای تامین امنیت به دقت و با هوشیاری تمام وظیفه تامین امنیت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده خواهند داشت.

اتحادیه فوتبال اروپا به حوادث پاریس واکنش نشان داد و تاکید کرد که در هر حالتی یورو ۲۰۱۶ در فرانسه برگزار خواهد شد و هیچ تغییری در زمان و تقویم برگزاری رقابت ها صورت نخواهد گرفت.

در جلسه فوری که بعد از حملات تروریستی در کشور بلژیک صورت گرفت تاکید شده است که میزبان این دوره از رقابت‌ها به کشوری دیگر در قاره اروپا سپرده شود احتمالی که به نظر می‌رسد اتفاقی که با مخالفت نخست وزیر فرانسه و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور روبرو شده است و آنها تاکید کردند اروپا باید برابر این حملات قوی باشد و بتواند بر آن غلبه کند.

در بیانیه ای که یوفا بعد از این اتفاقات رخ داد امده است:‌در راستای اتفاقاتی که در بروکسل افتاد، یوفا مایل هستیم تا بار دیگر تعهد خود را نسبت به برگزاری ایمن رقابت های یورو اعلام می کند.تمامی سهام داران و مسئولان برگزاری تورنمنت به سختی تلاش و همکاری با یکدیگر را بر سر به حداقل رساندن سطح هر گونه خطر جانبی را در رأس برنامه های خود قرار داده اند.

در هر صورت به نظر می‌رسد تماشاگرانی که از کشورهای دیگر برای دیدن یورو به فرانسه سفر کنند با وسواس به مراتب بیشتری بازبینی شوند و شرایط امنیتی بالایی را در کشور فرانسه در طول برگزاری یورو شاهد باشیم.

رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ از اواخر خرداد در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج