۳۱۰۹۷۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

تصاویر مساله دار همسران ترامپ و کروز!

داستان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا، کم کم به جاهای باریک کشیده شده و هر روز که می گذرد، دو داوطلب جمهوریخواه برای رسیدن به ایستگاه « نهایی» به هر روشی متوسل می شوند!

خبرآنلاین: داستان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا، کم کم به جاهای باریک کشیده شده و هر روز که می گذرد، دو داوطلب جمهوریخواه برای رسیدن به ایستگاه « نهایی» به هر روشی متوسل می شوند!

داستان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا، کم کم به جاهای باریک کشیده شده و هر روز که می گذرد، دو داوطلب جمهوریخواه برای رسیدن به ایستگاه « نهایی» به هر روشی متوسل می شوند! در روزهای اخیر، ترامپ و کروز پای همسران یکدیگر را به کارزار انتخاباتی شان باز کردند. آنها آنقدر در طول چند ماه اخیر به سر و کله هم زدند که دست آخر وقتی سوژه هایشان «تَه» کشید، به سراغ همسران شان رفتند.

این تد کروز بود که پیش قدم شد و با انتشار عکس های «آنچنانی» ملانیا کناوس، همسر دونالد ترامپ در تبلیغات کمپین خود ، بازی بی شرمانه ای را استارت زد. کروز با دست گذاشتن روی زندگی شخصی ملانیا و تأکید بر این نکته که همسر ترامپ سابقاً یک مانکن بوده، عکس هایی نامتعارف از او که توسط برخی مجلات چاپ شده بود را بهانه کرد تا بگوید اگر به میلیاردر نیویورکی رأی بدهید، آن وقت این خانم اسلوونیایی تبار و البته زیبا، بانوی اول آمریکا خواهد شد!

بعد از این، ترامپ که استاد حاشیه سازی و جواب های دندان شکن (!) است، خیلی سریع دست به کار شد و با کمک از کبوتر توئیتر همسر تد کروز را بخاطر زشت بودنش مورد تحقیر قرار داد! بازی بچگانه ایست اما به هر حال، رسانه ها منتظر چنین سوژه هایی هستند تا چشم مخاطبان را به صفحات بدوزند!

اگر بخواهیم این مسأله را بررسی کنیم، می توانم بگویم حرکت املاک چی نیویورکی یک حرکتِ«ترامپی» طبیعی بود و کارش کاملاً قابل توجیه؛ دونالد مردی است که این کارها به هیچ وجه از او بعید نیست. نمونه اش را ما حتی قبلاً در کشورمان دیده ایم اما از تد کروزی که دکترای حقوق دارد این کار کاملاً بعید بود. شاید البته برخی ها بگویند کارِ کروز قابل توجیه است؛ چه کسی فکرش را می کرد که یک شومن تلویزیونی که بزرگترین افتخارش پولدار بودن و داشتن برج های ساختمانی است تا اینجای کار دوام بیاورد و در بیشترِ پیش انتخابات ها (کاکس) بتواند اکثریت آرا از آن خود کند؟

ترامپ روی اعصاب همه است، او موی دماغ کاندیداهای درست و درمان جمهوریخواهان شده و یک به یک آنها را در کنار رینگ، ناک اوت کرده؛ آخرین بازمانده، تد کروز است. او دوست ندارد به سرنوشت بن کارسون، مارکو روبیو، کارلی فیورینا، جب بوش و بقیه جمهوریخوهان، دچار شود. پس باید هر کاری کرد تا ترامپ نتواند بیشتر از این خرِ شانس خود را پیش ببرد! هر چه هست اما قطعاً طرفداران دو آتشه تد کروز هم کار او را نپسندیدند؛ وقتی دو مرد در کارزاری انتخاباتی با هم مبارزه می کنند، پیش کشیدن زندگی شخصی همسر طرف مقابل یعنی کم آوردن!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جاي اسطوره اخلاق كشورمان، جناب آقاي دكتر احمدي نژاد در اين رقابت انتخاباتي سبزه

    • بدون نام

      اومدن عکس همسراشون چیز میکنن کسی هم چیزشون (یخه) نمیگیره

    • بدون نام

      اموزش حکومت جهانی احمدی نژاد داره جواب میده

    • بدون نام

      واقعا از احمدي نژاد ياد گرفتن !!

    • اری

      این چند کامنت جوابگوی کل کامنتای ملت هس,قبلا این عمل زشت تو کشور کاملا اسلامی خودمون انجام شده اونا که بی دبن هستن.مشکلی نیس دینی کتابی ندارن که توضیحی به این مسایل داشته باشه یاد بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج