جاباما
۳۱۱۰۰
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

روایت جالب مرتضی احمدی از "کلاه قرمزی"

در آخرین لحظات سیم ها پاره شد،من بر روی زمین افتادم و دستم از چند جا دچار پارگی شد و ۷-۸ بخیه ناقابل هم حاصل همین صحنه بود.بچه ها در این فکر بودند که فیلم برداری را برای چند روزی متوقف کنند،اما متوجه شدم که آخرین سکانس فیلم است.

مجله مهر: به بهانه اکران فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه و استقبال کم نظیر مردم از این فیلم دو هفته نامه زندگی مثبت به سراغ مرتضی احمدی رفت تا گفتگویی با این بازیگر پیشکسوت به عنوان یکی از بازیگرهای اصلی اولین فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله انجام دهد که در بین این گفتگو خاطره زیر مطرح شد.

سر فیلم برداری اولین فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسر خاله بودیم .در یکی از آخرین سکانس های فیلم قرار بود که من در اثر شیطنت های کلاه قرمزی و در حالی که بر روی ویلچر نشسته ام،روی سراشیبی به حرکت دربیایمو نهایتا داخل استخر بیفتم.

روایت جالب مرتضی احمدی از "کلاه قرمزی"

تیم تدارکات قرار بود جلوی ویلچر را باسیم مفتول های قوی ببندد که من پرت نشوم.اما در آخرین لحظات سیم ها پاره شد،من بر روی زمین افتادم و دستم از چند جا دچار پارگی شد و ۷-۸ بخیه ناقابل هم حاصل همین صحنه بود.بچه ها در این فکر بودند که فیلم برداری را برای چند روزی متوقف کنند،اما متوجه شدم که آخرین سکانس فیلم است.

این شد که پیشنهاد دادم کسی شبیه مرا پیدا کرده و روی ویلچر بنشانند و صحنه ها را از مسافت دورتر بگیرند که مشخص نشود آن فرد من نیستم.به این ترتیب من زیر آب مخفی شدم و وقتی طرف در استخر می افتاد،من به جای او از زیر آب بیرون می آمدم و ادامه فیلم را با نمای بسته می گرفتیم.

حالا یک مشکل دیگر داشتیم و آن این که بخیه های دست من نباید در معرض آب قرار می گرفتند .به همین خاطر روی آنها را باباند و... بستیم.اما خب وقتی من از آب بیرون می آمدم مشخص می شد که دستم باندپیچی شده است.گفتیم چکار کنیم؟

که من پیشنهاد دادم از صحنه قبل کلاهی بر سرم باشد که وقتی از آب استخر بیرون می آیم،آن را روی بانداژ و زخم هایم بگیرم تا مشخص نشود.همه این کارها را انجام دادیم و کار به خوبی پیش رفت و هیچ کس هم متوجه دردسرهای ما نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج