۳۱۱۰۳۶
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

دلیل سقوط بالگرد اورژانس در فارس

از سوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس چگونگی سقوط بالگردی که ۹ سرنشین آن حین انتقال یک مجروح جان خود را از دست دادند، تشریح شد.

خبرگزاری فارس: از سوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس چگونگی سقوط بالگردی که ۹ سرنشین آن حین انتقال یک مجروح جان خود را از دست دادند، تشریح شد.

فیض‌الله جعفری امروز اظهار داشت: بنابر اطلاع مسئولان محلی خنج مبنی‌بر آسیب‌دیدگی یک چوپان براثر اصابت گلوله افراد ناشناس در اطراف کوه‌های این شهرستان تیم امدادونجات کوهستان شهرستان جهرم به منطقه اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از جستجو از سوی تیم امدادونجات کوهستان جهرم پیکر نیمه‌جان چوپان برای مداوا به دامنه کوه منتقل می‌شود و با توجه به آسیب‌دیدگی شدید وی با درخواست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج بالگرد اورژانس متعلق به سپاه به منطقه اعزام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس تصریح کرد: بعد از انجام اقدامات اولیه و استقرار مصدوم در بالگرد، انتقال وی، غروب روز گذشته به سمت شیراز انجام می‌شود.

جعفری بیان داشت: در حین بازگشت بالگرد حامل مصدوم براثر برخورد به دکل فرستنده صداوسیمای مرکز فارس مستقر در منطقه دهنو کوار دچار آسیب‌دیدگی شده و پس از سقوط تمام سرنشینان آن جان خود را براثر این حادثه از دست می‌دهند.

وی اضافه کرد: از ۹ نفر سرنشین این بالگرد پنج نفر کادر پروازی، دو نفر تکنسین اورژانس که یکی از آن‌ها رئیس اورژانس خنج به‌اتفاق چوپان و یک نفر همراه وی بود جان خود را از دست می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس بیان داشت: پس از اطلاع مجدد از سقوط بالگرد از سوی تیم امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان فارس از پایگاه امدادونجات بین‌شهری آبگرم کوار و نیز پایگاه امدادونجات موقت نوروزی سیف‌آباد سروستان و نیز تیم امدادونجات کوهستان استان فارس به منطقه اعزام می‌شوند.

جعفری اظهار داشت: کار جستجوی مصدومان و اجساد جان‌باختگان تا ساعت یک بامداد امروز هفتم فروردین‌ماه ادامه داشت و تمام اجساد سانحه هوایی به مراجع قانونی منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این صدا و سیما جز ضرر چیزی نداره.درش رو تخته کنن خیال همه راحت بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • علی جاورسیان

        چه دل خونی داری از این صدا و سیمای خون به دل کن

      • حسین

        دمت گرم . علی آقا جاورسیان . دقیقا زدی تو برجکش .!!!

      • ناشناس

        خوشم اومده . همیشه فرصت طلبها همه جا حاضرند !!!!!

    • علی

      اخه مگه دکل صدا و سیما چقدر ارتفاع داشته عزیزم مگه خلبان نمیدونسه تو چه ارتفاعی داره پرواز میکنه یا خلبان ناشی بوده یا سیستم ناوبری هلیکوپتر ایراد داشته وگرنه هر کسی که کمی اطلاعات در مورد پرواز داشته باشه میدونه که ارتفاع پروازی هلکوپتر از بلندترین دکلها باید بالاتر پرواز کنه اگر بگیم داشته اوج میگرفته بازسوال پیش یاد که هلکوپتر بصورت عمودی اوج میگیره پس نتیجه میگیریم امکان ایراد سیستم ناوبری و ارتفاع هلکوپتر ایراد داشته یا خلبان نمیدونسته تو چه ارتفاعی پرواز کنه

    • کاربر

      بالگرد 5 نفر کادر پروازی داشته مگه میشه --خلبان و کمک خابان که نیازی هم نیست حال شما بفرمایید کمک خلبان هم بود سه نفر دیگر به چه منظوری بودند فکر نمیکنید به خاطر زیاد بودن نفرات و از کنترل خارج شدن ان باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج