جاباما
۳۱۱۱۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جشن لامبورگینی برای پنج هزارمین اونتادور

پنج هزارمین دستگاه از سوپر اسپرت لامبورگینی اونتادور در سوم فروردین ۱۳۹۵ از خط تولید لامبورگینی در سنت آگاتا خارج شد. به همین مناسبت جشن کوچکی در خط تولید این خودرو برگزار شد.

zoomit.ir - حسین ریاحی: پنج هزارمین دستگاه از سوپر اسپرت لامبورگینی اونتادور در سوم فروردین ۱۳۹۵ از خط تولید لامبورگینی در سنت آگاتا خارج شد. به همین مناسبت جشن کوچکی در خط تولید این خودرو برگزار شد. با ما همراه باشید.

جشن لامبورگینی برای پنج هزارمین اونتادور

لامبورگینی اونتادور از سال ۲۰۱۱ در خط تولید این شرکت قرار گرفت. در ماه مارس سال میلادی جاری معادل با فروردین ماه ۱۳۹۵، پنج هزارمین دستگاه از این سوپر اسپرت ۱۲ سیلندر تولید شد. با این حساب لامبورگینی تاکنون ۶۰.۰۰۰ پیستون را در سیلندرهای این اونتادورها قرار داده است.

خودروی شماره‌ی پنج هزار با رنگ قرمز در سوم فرودین از خط تولید خارج شد. این خودرو از نوع LP ۷۰۰-۴ رودستر و با تودورزی مشکی رنگ بوده که برای بازار ایتالیا ساخته شده است. لامبورگینی نامی از خریدار این خودرو نبرده است، اما تصمیم گرفته شد تا جشن کوچکی در واحد تولید سنت آگاتا واقع در منطقه‌ی بولونیای ایتالیا برگزار شود.

لامبورگینی اونتادور LP ۷۰۰-۴ دارای قدرت ۶۹۱ اسب بخار است؛ اما نسخه‌ی ارتقا یافته‌‌ی این سوپراسپرت با نام LP ۷۵۰-۴ SuperVeloce قدرت خروجی معادل ۷۴۰ اسب بخار دارد. پس از مدتی نسخه‌ی بدون سقف یا رودستر اونتادور نیز عرضه شد.

البته نسخه‌های خاصی از لامبورگینی نیز بر پایه‌ی اونتادور به تعداد محدودی تولید شده‌اند که شامل یک دستگاه مدل Aventador J ، لامبورگینی وننو (Veneno) که از مدل کوپه‌ آن سه دستگاه و از مدل رودستر آن ۹ دستگاه ساخته شد و مدل سنتناریو (Centenario) که در نمایشگاه خودروی ژنو ماه گذشته رونمایی شد.

باید صبر کرد و دید که لامبورگینی چه مدلی را جایگزین اونتادور خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روزی 10000 تا پراید میاد بیرون روزی 2 بار جشن میگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج