جاباما
۳۱۱۱۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تداوم بارش برف و باران تا آخر تعطیلات عید

سازمان هواشناسی اعلام کرد : بارش های بهاری که به شکل باران و برف در اغلب مناطق کشور جریان دارد، تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا: سازمان هواشناسی اعلام کرد : بارش های بهاری که به شکل باران و برف در اغلب مناطق کشور جریان دارد، تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم خواهد داشت.

سامانه بارشی که اکنون در شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز فعال است ،در روزهای آینده شمال، شمال شرق، جنوب غرب و مرکز کشور را تحت تاثیر قرارمی دهد.

همچنین بارش باران، گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و در جاده های کوهستانی بارش برف و برخی نقاط تگرگ پیش بینی می شود و تا فردا (دوشنبه) گستره این سامانه بیشتر نقاط کشور، غیر از جنوب شرق کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

براساس این گزارش، پیش بینی می شود امروز (یکشنبه) بارش باران با رعد و برق و وزش باد در ایلام، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین، البرز و تهران و همچنین بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در مناطق جنوب، مرکز و شمال شرق و سواحل شمالی همراه باشد.

سامان هواشناسی می افزاید: روز دوشنبه انتظار می رود بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، همدان، کردستان و کرمانشاه و بارش پراکنده باران در بقیه نقاط کشور بجز جنوب شرق و شرق را تحت پوشش قرار دهد.

روز سه شنبه بارش پراکنده باران در شمال غرب، تهران، جنوب غرب و زاگرس مرکزی، کرمان و خراسان رضوی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در جنوب فارس، جنوب بوشهر و هرمزگان و بارش باران در سواحل خزر پیش بینی می شود.

بنابرگزارش این سازمان، بارش باران در شمال غرب، شمال و بارش پراکنده باران در شمال شرق و رگبار پراکنده و رعد و برق در جنوب و جنوب شرق کشور را برای روز چهارشنبه و همچنین بارش باران گاهی با رعد و برق در سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، شمال تهران، اردبیل و بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی سلسله جبال البرز برخی نقاط با کولاک برف برای روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

همچنین برای روز جمعه پیش بینی شده بارش باران در سواحل دریای خزر، شمال غرب و غرب، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی، بارش پراکنده باران یا رگبار موقت در استان های زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، خراسان جنوبی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان صورت گیرد.

انتظار می رود روزهای پایانی هفته (سه شنبه تا جمعه) ارتفاعات البرز از شمال شرق تا شمال غرب کشور و جاده ها و گردنه های کوهستانی در غرب و شمال غرب کشور با بارش برف و وزش باد و در مناطق مستعد با کولاک برف همراه باشد.

هموطنانی که قصد سفر به مناطق یادشده دارند، توصیه می شود با توجه به شرایط جوی در نظر گرفته و همراه داشتن زنجیر چرخ و زمان بندی برنامه سفر برای اجتناب از ناپایداری های جوی و ترافیک سنگین در روزهای پایانی هفته، اقدامات لازم را به عمل آورند.

هفته نخست تعطیلات نوروزی سال گذشته (۱۳۹۴) هموطنان اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران و برف بودند بگونه ای که در نقاط گردشگر پذیر کشور، مسافران نوروزی به دلیل پیش بینی نکردن شرایط مربوطه، با دشواریهایی روبرو شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج