جاباما
۳۱۱۵۲۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آشنا: خداحافظ، سفرهای خارجی دورهمی!

مشاور فرهنگی رئیس جمهور در واکنش به ادعای یک رسانه غربی مبنی بر بی‌نتیجه بودن سفر حسن روحانی به پاکستان، گفت: متاسفانه دستاوردهای این سفر تحت الشعاع تبلیغات شبکه ها و وب سایت های سعودی، صهیونی قرار گرفته و تاسف بار تر از آن نفوذ پذیری برخی رسانه های خاص از اینگونه تبلیغات است.

خبرگزاری ایسنا: مشاور فرهنگی رئیس جمهور در واکنش به ادعای یک رسانه غربی مبنی بر بی‌نتیجه بودن سفر حسن روحانی به پاکستان، گفت: متاسفانه دستاوردهای این سفر تحت الشعاع تبلیغات شبکه ها و وب سایت های سعودی، صهیونی قرار گرفته و تاسف بار تر از آن نفوذ پذیری برخی رسانه های خاص از اینگونه تبلیغات است.

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری که در ملاقات‌ها و مذاکرات سفر به پاکستان حضور داشته است در ادامه گفت: متاسفانه نفوذپذیری برخی رسانه های خاص از طراحی‌های اتاق های فکر انگلیسی تا حدی است که بلافاصله پس از انتشار مطلب یک جدایی طلب نشان دار در سایت فیلتر شده بی بی سی و یک گزارش سعودی ساخته گازی، نتیجه می گیرند سفر کم نظیر رئیس جمهور کشورشان به پاکستان بی حاصل بوده است و آن را در میان عموم انتشار می دهند .

آشنا با تاکید براینکه تا به حال به این حد از نفوذ پذیری باور نداشتیم گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که تلاش پاکستان برای بازسازی روابط راهبردی با ایران و آمادگی ایران برای بازپس گیری منافع و مصالح خود در زیر سایه سنگین غرض ورزی های کوته نظرانه داخلی و بازی های خطرناک سعودی - صهیونی نادیده گرفته می شود.

رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: پاکستان برای تکمیل خط لوله خود تا مرز ایران انگیزه هایی فراتر از کمک مالی ایران دارد و تضمین امنیت انرژی پاکستان مساله‌ای فراتر از انتقال گاز از مسیر ترکمنستان- افغانستان یا حمل با کشتی از قطر است.

او در ادامه تاکید کرد: بگذارید در یک کلام عرض کنم دوران سفرهای خارجی بی حاصل و دورهمی چند سالی است که تمام شده است. سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان آغاز بازسازی پلهایی است که مدت‌ها بود نیاز به تعمیر داشت. آثار امنیتی این سفر در کوتاه مدت و آثار اقتصادی آن در میان مدت ظاهر می شود ولی آثار فرهنگی آن تا دراز مدت باقی خواهد ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی کرمانشاه

      مشاور آقای روحانی درست میگویند مکر مردم فهیم ایران نمی بینند از زمان تصدی دکتر روحانی سراسر کشور توسط ایشان پر از نعمت های فراوان شده همه چیز به وفور در داخل وارد شده و ارزانی خدمات دولتی بیداد میکند جوانان همه سرکار رفته اند و د کشور ایران کسی بیکار نیست کارخانه ها چهار شیفت مشغول تولید و صادرات هستند قیمت دلار و ارز و طلا به قیمت سالهای اول انقلاب رسیده و تازه دولت قصد دارد به برکت برجام و زحمات مسئولین و کشورهای ۵+۱ قیمت دلار را به ۷۰ریال و بنزین را به ۸تا ۱۰ریال و الباقی خدمات دولتی را برای رفاه حال مردم تقریبا رایگان کنند این همه کار و خدمت به برکت دولت محترم و تیم های خارجی ورودی به کشور بعد از برجام است عده ای چشم دیدن ندارند که این خدمات با مسافرت پی در پی اعضای دولت به کشورهای مختلف دنیا بیشتر شود چشم دیدن ندارند ببینند که دولت برای مردم و کشور چه کرده بعضی وقتها خود مردم هم نمی توانند این نعمتها را خوب ببینند لذا اقدام به قرقر و بهانه جویی میکنند.اصلا بعضی ها چشم فاه و آسایش مرفعین بی درد را که دولت به آنها ارادت دارد نمیخواهند ببینند و لذا این طیف مهم از جامعه و دولت را نقد بیجا میکنند.خودتان قضاوت کنید که دولت در سفرهای خارجی متحمل چه زحمتی برای کشور و مردم میشوند.

    • ازاده

      منظورتون بركردوندن اوضاع به قبل از دوران رييس جمهور مردمي تونه ديكه؟ چون تا قبل ايشون كه همه چي اينجوري بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج