جاباما
۳۱۱۵۴۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سپاه: آمریکایی‌ ها پر رو شده اند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: به مسئولان توصیه می‌کنیم از تهدیدات خارجی نترسند؛ در دو سال اخیر رزمایش‌هایی را که انجام دادیم، رسانه ای نکردیم؛ همین موضوع، آمریکایی ها را پر رو کرده است.

خبرگزاری مهر: سردار امیرعلی حاجی زاده با اشاره به شرایط منطقه اظهار داشت: کشور ما و منطقه غرب آسیا بر روی گسل نا امنی ها مستقر شده و از گذشته، جنگ های بسیار زیادی در کشورهای اطراف ما بوده است.

وی گفت: از دو قرن گذشته تاکنون، دو سوم کشور جدا شده است؛ به این معنا که آنچه که امروز به عنوان ایران می‌شناسیم، یک سوم کشوری است که در طی دو قرن قبل بوده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: جنگ تحمیلی، آثاری داشته است که هنوز پیامدهای آن را مشاهده می‌کنیم و توان دفاعی و قدرت نیروهای مسلح و بیمه کردن ملت ایران و بالا بردن توان که کسی فکر تعرض به کشور ما نداشته باشد، موضوعی بدیهی است که همه بر آن صحه می‌گذارند و مسئولان نیز به دنبال این هستند و قول هایی داده اند و امسال نیز منتظر هستیم دستوراتی که صادر شده است، اجرایی شود.

سردار حاجی‌زاده گفت: این توان از ۳۱ سال قبل پایه‌گذاری شده است و هیچ روزی در توسعه آمادگی و توان ما، توقفی ایجاد نشده است و به همین گونه ادامه خواهیم داد.

وی افزود: بدیهی است که آنها به دنبال این هستند که این نقطه قوت ما تبدیل به نقطه ضعف شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: احساس من این است که در دو سال اخیر رزمایش‌هایی را که انجام دادیم، رسانه ای نکردیم؛ شاید قدری آمریکایی ها را پررو کرده است.

سردار حاجی زاده ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته ما هر سال رزمایش داشته‌ایم و آن را رسانه ای می‌کردیم؛ امسال به واسطه اینکه دو سال فاصله افتاد، شاید این زیاده‌خواهی را در آنها رشد داد و اگر این اشتباه در کشور ما رخ نمی‌داد، به نظر می‌رسد که این زیاده‌خواهی آنها مطرح نمی‌شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره علل موفقیت در توسعه دفاع موشکی کشور گفت: این موضوع دلایل زیادی دارد، اما بنده به یک مورد اشاره می‌کنم که بتوانیم از آن در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز درس بگیریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پس از فروپاشی شوروی، پیشنهادی از طرف کشورهایی که از شوروی جدا شده بودند داشتیم که موشک‌های بی به قیمت ۷۰ هزار دلار (به ما فروخته شود) و تا قبل از آن نیز، موشک ها را از کره شمالی به قیمت ۲.۵ میلیون دلار خریداری می‌کردیم.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: همه ما متفق بودیم که این خرید، خرید خوبی است؛ تنها کسی که با این مقوله (مخالفت کردند) مقام معظم رهبری بودند، زیرا در ماههای منتهی به تولید موشک بودیم.

وی افزود: اگر نگاهمان را به درون و امکانات داخل کشور داشته باشیم و آن را در بین صنعتگران، متخصصان، دانشمندان و فارغ‌التحصیلان تقویت کنیم، اولین گام است که می‌توانیم این کار را بکنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر می خواهید در ۱۰ سال صنعت خودروسازی ما از کره جنوبی سبقت بگیرد، باید دو کار انجام دهیم؛ اول اینکه جلوی واردات خودرو گرفته شود و دوم پاسپورت های مسئولان بخش خودرو از بالاترین تا پایین‌ترین مقام را بگیرند و اجازه خروج از کشور به آنها ندهند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه نگاه باید به داخل باشد، افزود: با نگاه به داخل همه مسائل قابل حل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پر رو شدن؟! اين جمله ديپلماتيكه يا تو چاله ميدون عنوان شده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج