۳۱۱۶۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیفون ها سال آینده شیشه ای می شوند!

اپل آیفون ۷ را اواخر تابستان یا اوایل پاییز معرفی خواهد کرد و براساس اطلاعات فاش شده، این آیفون از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون ۶ است.

zoomit.ir - مسعود یوسف نژاد: اپل آیفون ۷ را اواخر تابستان یا اوایل پاییز معرفی خواهد کرد و براساس اطلاعات فاش شده، این آیفون از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون ۶ است. اما امروز اطلاعاتی جالبی در باره‌ی آیفون‌های بعدی که احتمالا آیفون ۷s و آیفون ۸ نام گذاری خواهند شد، منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

آیفون ها سال آینده شیشه ای می شوند!

همچون روال گذشته، پیش از معرفی آیفون‌های بعدی نه تنها شاهد شایعات بسیاری در باره‌ی کم و کیف این محصولات هستیم بلکه تحلیل‌گران بازار نیز در باره‌ی آن‌ها گمانه‌زنی‌های جالبی می‌کنند که البته این گمانه‌زنی‌ها براساس تغییرات بازار، خرید شرکت‌ها، پتنت‌های ثبت شده و همچنین اطلاعاتی است که از درون اپل به بیرون درز می‌کند.

تحلیل‌گر معروف موسسه‌یKGI با نام مینگ-چی که پیش‌تر نیز بسیاری از پیش‌بینی‌های وی به حقیقت تبدیل شدند، این بار در باره‌ی آیفون‌های سال آینده اظهار نظر کرده و گفته است که در سال ۲۰۱۷، آیفون‌ها مجددا به بدنه‌ی ترکیبی فلز و شیشه به جای فلز مجهز خواهند شد و صفحه نمایش آن‌ها نیز از LCD به AMOLED تغییر خواهد یافت.

اپل در آیفون ۴ و آیفون ۴ اس از بدنه‌ی شیشه‌ای به همراه فریم فلزی بهره برد اما از آیفون ۵ به بعد بدنه‌ی آیفون‌ها تماما فلزی شد. حال به نظر می‌رسد که آیفون‌های سال آینده که احتمالا آیفون ۷ اس و آیفون ۸ نام گذاری خواهند شد به بدنه‌ی مشابه آیفون ۴ مجهز خواهند شد.

همچنین در این گزارش آمده است که اپل از صفحه‌نمایش کاملا متفاوتی در آیفون بعدی خود بهره خواهد برد و این بار از پنل AMOLED استفاده خواهد کرد. یکی از مدل‌های آیفون‌های سال آینده نیز نمایشگر ۵.۸ اینچی خواهد داشت که احتمالا با کوچک‌سازی حاشیه‌ی دور نمایشگر و با حفظ سایز فعلی آیفون پلاس، انجام خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست که آیفون ۴.۷ اینچی با همین سایز عرضه خواهد شد یا اندازه‌ی آن نیز تغییر خواهد کرد.

نکته‌ی جالب توجه‌ دیگر در باره‌ی اطلاعات منتشر شده از آیفون‌های سال ۲۰۱۷، مربوط به پشتیبانی این گوشی‌ها از فناوری شارژ بی‌سیم و فناوری شناسایی بیومتریک مانند اسکنر عنبیه است. این قابلیت‌ها پیش‌تر در دنیای اندروید و در قالب محصولات مختلف وجود داشته‌اند اما اپل تا به حال روی خوشی به آن‌ها نشان نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج