۳۱۱۸۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاسیاس: ال کلاسیکو برای بارسا مهم نیست

دروازه بان پیشین تیم رئال مادرید گفت:زیدان به عنوان مربی شایستگی های زیادی دارد و امیدوارم موفق شود.

کاپ: ایکر کاسیاس کاسیاس در این باره که آیا هنوز خود را بازیکن رئال می داند یا نه اظهار داشت: برایم قابل درک است که به رئال ربط داده شوم و مشکلی ندارم. با سرجیو ، ناچو ، ایسک وو موراتا رابطه خوبی دارم.

وی درباره ال کلاسیکو گفت:اگر به عنوان بازیکن به مسئله نگاه کنم برای بارسا هم بازی مهمی نیست. حتی اگر مساوی کنند هم لالیگا را قطعی می کنند. اگر رئال ببرد فاصله کم می شود اما باز هم خیلی مشکل است. رئال باید با تمام وجود بازی کند تا پیروز شود. دورانم در رئال تمام شده است. ترجیح می دهم به عنوان هوادار به این بازی نگاه کنم. دوست دارم پیروز شویم اما به چیز دیگری فکر نمی کنم. کیلور عالی بوده . امیدوارم از این بازی لذت ببرد.

کاسیاس درباره وضعیت رئال گفت : آنها شرایط مشکلی داشته اند. رقیبشان در همه تورنمنت ها خوب است و رئال در لالیگا خوب نبوده است. آنها در چمپیونزلیگ شانس دارند. امیدوارم به نیمه نهایی برسند و نیمه نهایی های زیبایی در پیش باشد. زیدان به عنوان مربی شایستگی های زیادی دارد و امیدوارم موفق شود.

وی درباره عملکرد رافا بنیتس بیان داشت: کار کردن در رئال مشکل است. وقتی مربی اخراج می شود اتفاق خوبی نیست. مسلما تصمیمات گرفته می شوند تا شرایط تیم بهتر شود. برای رافا ناراحت شدم. وقتی در مادرید بودم با او صحبت کردم. می دانست که با باشگاه صحبت کردم تا بروم. حال و احوالم را پرسید. اخیرا هم با هم صحبت کردیم.

کاسیاس درباره پرز و موضوع برگزاری مسابقه تجلیل از وی گفت: از زمانی که جدا شدم دیگر با او صحبت نکردم. بازی تجلیل به من بستگی ندارد. به صحبت های رئال و پورتو در پایان فصل بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج