۳۱۱۸۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پویول: بارسا می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

مدافع پیشین آبی‌و‌اناری‌پوشان معتقد است تیم تحت‌هدایت لوئیس انریکه می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند.

خبرگزاری تسنیم: کارلس پویول در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «بارسا تی‌وی» در تمجید از تیم کنونی آبی‌و‌اناری‌ها گفت: فصل گذشته بارسلونا فوق‌العاده بود و این فصل هم شرایط خیلی خوبی دارد. وقتی که تمامی عناوین قهرمانی را می‌برید تکرار این موفقیت کار دشواری است، ولی می‌توان دید که بازیکنان و تیم بارسلونا همچنان تشنه قهرمانی و جاه‌طلب هستند که این مهمترین چیز است. با توجه به کیفیتی که بازیکنان بارسا دارند، اگر آنها به همین روند ادامه دهند و رؤیای خود را حفظ کنند، در پایان فصل در کورس قهرمانی تمامی تورنمنت‌ها خواهند بود. قهرمانی یا عدم قهرمانی بستگی به فاکتورهای بسیاری دارد، ولی من به این تیم اعتماد دارم و مطمئنم که اوضاع برای آنها به خوبی پیش خواهد رفت.

وی در بخشی از صحبت‌هایش در تحسین سرمربی کنونی کاتالان‌ها عنوان کرد: به عنوان یک انسان، لوئیس انریکه دوستی فوق‌العاده است. فردی روراست که هرگز اهل دورویی نیست که این برای من خیلی اهمیت دارد. بازیکنان بارسلونا زیر نظر او حالا اتحاد بیشتری با هم دارند و این چیزی است که بازیکنان به آن نیاز دارند.

مدافع پیشین صدرنشین کنونی لالیگا تصریح کرد: مسی، نیمار و سوارز برای تیم تلاش می‌کنند، با وجود اینکه هر یک از آنها در هر تیمی می‌توانند یک ستاره باشند. راز موفقیت این سه بازیکن رابطه خوب‌شان و فداکاری است که در حق هم دارند. هیچ‌کدام از آنها خودخواه نیستند و در هر لحظه از بازی حواس‌شان به یکدیگر است. برای اینکه شرایط طبق خواسته‌تان پیش برود، داشتن چنین رابطه‌ای ضروری است.

پوپول در پایان در مورد دفاع بارسلونا از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: در فوتبال فاکتورهای زیادی وجود دارد، مصدومیت‌ها هستند، روز بد دارید که ممکن است در لیگ قهرمانان تاوانش را پس بدهید، ولی اگر یک تیم باشد که بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع کند آن بارسلوناست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج