۳۱۱۸۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزیر ورزش: کی روش باید بماند

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال قرارداد چهار ساله دارد و باید به کارش در ایران ادامه بدهد.

خبرگزاری مهر:‌ وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال قرارداد چهار ساله دارد و باید به کارش در ایران ادامه بدهد.

محمود گودرزی که امروز سه شنبه برای تماشای بازی ایران و عمان به ورزشگاه آزادی رفته بود، درباره این بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار جذاب و گرمی را شاهد بودیم. بازی بسیار فنی بود و امیدوارم این روند در مراحل بعدی ادامه داشته باشد.

وی در خصوص استعفای کارلوس کی‌روش و احتمال قطع همکاری وی با تیم ملی توضیح داد: ما از فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال هم آنچه که به صلاح باشد را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: کی‌روش قرارداد چهار ساله با فدراسیون فوتبال دارد و باید بماند و به قراردادش عمل کند ولی تصمیم با فدراسیون فوتبال است. ما به فدراسیون فوتبال کمک می کنیم.

گودرزی در ادامه در رابطه با آخرین وضعیت چمن محل تمرین تیم ملی گفت: طی بازدید که داشتم چمن فعلی مشکلی نداشت و از وضعیت مطلوبی برخوردار بود. البته دو زمین دیگر را نیز در نظر گرفته ایم.

وی در رابطه با رأی AFC مبنی بر درخواست عربستانی ها برای برگزاری بازی در کشور ثالث تصریح کرد: این رأی، حمایت محسوب نمی شود. این رأی قانونی است و ما هم به قانون احترام می‌گذاریم، اما به این وضعیت اعتراض خواهیم کرد و اعتراضمان را نیز دنبال می کنیم. ما در چارچوب قانون پیش می رویم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص حمایت فدراسیون فوتبال عراق از ایران خاطرنشان کرد: وقتی که بحث قانونی و در چارچوب قانون باشد، همه چیز پیگیری می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج