۳۱۱۹۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عامل اصلی تصادفات از دیدگاه رئیس پلیس

رییس پلیس راهور ناجا با هشدار به راننده گان و مسافران نوروزی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

مهر: رییس پلیس راهور ناجا با هشدار به راننده گان و مسافران نوروزی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا افزود: روزهای پایانی تعطیلات نوروز را سپری می کنیم و شرایط جوی کشور نیز شرایط ناپایداری است، به شکلی که شاهد بارش برف در تعدادی از جاده های کوهستانی و بارش باران در بسیاری از استان ها هستیم.

مهری با اشاره به اینکه رانندگی در شرایط برفی و بارانی با خشکی متفاوت است، از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات حتما با سرعت مطمئنه و تجهیزات کافی سفر کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر مدیریت سفر مسافران نوروزی برای بازگشت به مبادی اولیه افزود: در عین حال توصیه می کنیم رانندگان وسایل نقلیه خود را پیش از بازگشت کنترل کنند و با آمادگی کامل وارد جاده شده و حتما به علایم رانندگی توجه کنند.

وی از کاهش حوادث رانندگی در نوروز امسال خبر داد و گفت: با همکاری خوب رانندگان در نوروز امسال کاهش حوادث رانندگی را تاکنون داشته ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه همچنین به وضعیت تهران بزرگ اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در نوروز امسال در پایتخت نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی کاهش داشته و مدیریت سرعت نیز در دستور کار ماموران پلیس راهور تهران قرار گرفته است.

لغزنگی جاده ها علت اصلی تصادفات ۲ روز گذشته

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی گفت: هموطنان بازگشت از سفر را به روز آخر موکول نکنند.

سردار اسکندر مومنی صبح چهارشنبه در بازدید از عوارضی آزادراه چالوس گفت: بار ترافیکی در برخی از جاده های کشور نیمه سنگین است و ترافیک بازگشت مسافران نوروزی در حال شکل گیری است.

وی از مردم خواست سفر خود را به روز و ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند و با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش طی روزهای پنج شنبه و جمعه زودتر از سفر بازگردند.

جانشین رئیس پلیس کشور با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، گفت: بهتر است برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در این روز و همزمانی آن با موج بازگشت مسافران مردم این روز را از نزدیک ترین بوستان به محل زندگی آغاز کنند.

مومنی از لغزندگی جاده ها به علت بارش برف و باران خبر داد و گفت: درصد زیادی از تصادفات روزهای اخیر به علت بارش برف و باران در جاده ها و سرخوردگی خودروها رخ داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج