جاباما
۳۱۲۱۰۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تحریف سخنان رهبری در رسانه های عربی

رسانه‌های وابسته به ارتجاع عرب که در خبرسازی و تحریف حقایق سابقۀ طولانی دارند، این بار سخنان رهبر انقلاب را وارونه منعکس کردند.

پایگاه خبری شبکه العالم: رسانه‌های وابسته به ارتجاع عرب که در خبرسازی و تحریف حقایق سابقۀ طولانی دارند، این بار سخنان رهبر انقلاب را وارونه منعکس کردند.

روزنامه سعودی الحیاة و سایت شبکه الجزیره و برخی دیگر از رسانه های جهان عرب روز چهارشنبه ۱۱ فروردین، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران و ضرورت همراهی گفتگو با تقویت قدرت دفاعی را مورد تحریف و دستبرد قرار دادند.

روزنامه الحیاة در تحریفی آشکار، سخنان رهبر انقلاب در روز ولادت حضرت فاطمه (س) را با این تیتر در صفحه اصلی خود نقل کرد: "آینده را موشک رقم می زند، نه گفتگو"(!)

تحریف سخنان رهبری در رسانه های عربی

روزنامه سعودی الحیاة که در انتشار مطالب ضد ایرانی و خبرسازی و شایعه پراکنی علیه ایران سابقه طولانی دارد، در متن خبر هم به طور معنادار، همین جمله تحریف شده از بیانات رهبر انقلاب را تکرار کرد و در ادامه، به آزمایش های موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و "تعارض احتمالی آن با قطعنامه های سازمان ملل" و "مخالفت مقامات آمریکایی" با این آزمایش ها اشاره کرد.

سایت شبکه خبری الجزیره هم این تیتر را برای خبر مربوط به بیانات رهبر انقلاب انتخاب کرد: "آینده ایران به موشک وابسته است، نه مذاکره" (!)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالهاست که اعراب و اسرائیل از قبال ما سود میبرند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج