۳۱۲۱۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مقام روسی: با تحریم ایران مخالفیم

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش مخالف تحریم ایران است زیرا تهران با آزمایش موشکی هیچ قطعنامه ای را نقض نکرده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش مخالف تحریم ایران است زیرا تهران با آزمایش موشکی هیچ قطعنامه ای را نقض نکرده است.

«گنادی گاتیلوف» روز چهارشنبه به ایتارتاس گفت: تحریم ایران را غیرقابل قبول می دانیم. به هیچ وجه نباید موضوع اعمال تحریم علیه ایران را مطرح کرد.

معاون وزیر امورخارجه روسیه با بیان این که مسکو موضع خود را در مخالفت با تحریم ایران بطور صریح به شورای امنیت اعلام کرده است، اظهار داشت: ایران هیچ یک از قطعنامه های شورای امنیت را نقض نکرده است.

وی ادامه داد: هیچ گونه ممنوعیتی در مورد آزمایش موشک هایی که ایران انجام داده وجود ندارد. در قطعنامه های شورای امنیت و سایر تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل چنین ممنوعیتی وجود ندارد.

مقام های روس بارها با تحریم ایران بخاطر آزمایش های موشکی در هفته های اخیر مخالفت کرده و این خواسته را غیرقابل قبول خوانده اند.

«میخائیل اولیانوف» (Mikhail Ulyanov) رئیس بخش کنترل و منع گسترش سلاح های هسته ای وزارت امورخارجه روسیه نیز امروز (چهارشنبه) در این باره اعلام کرد: آزمایش موشکی ایران، نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل نیست.

آمریکا و برخی از کشورهای غربی در روزهای گذشته با طرح ادعاها و بهانه های مختلف از آزمایش های موشکی جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرده اند.

ویتالی چورکین سفیر روسیه در سازمان ملل ۲۴ اسفند ماه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: روسیه مخالف اعمال تحریم های تازه بر ایران برسر آزمایش های اخیر موشک بالستیک این کشور است.

نماینده روسیه در سازمان ملل روز ۲۵ اسفند هم در جلسه شورای امنیت برای بررسی آزمایش های موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد که از دیدگاه روسیه، آزمایش های موشکی ایران ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت نیست.

این جلسه با ناکامی امریکا که برای جلب حمایت اعضای شورای امنیت به منظور تحریم ایران تلاش می کرد پایان یافت و «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از پایان جلسه شورای امنیت وعده داد که واشنگتن به تلاش خود برای اقدام شورای امنیت در پاسخ به آزمایش های موشکی ایران ادامه خواهد داد و همچنین روسیه را متهم کرد که برای پاسخ ندادن به «نقض قطعنامه سازمان ملل توسط ایران» دنبال دلیل می گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج