جاباما
۳۱۲۲۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کاهش تلفات تصادفات در نوروز

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با تلاش نیروهای پلیس در سراسر کشور در زمینه تلفات ناشی از تصادفات چهار درصد کاهش داشتیم.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با تلاش نیروهای پلیس در سراسر کشور در زمینه تلفات ناشی از تصادفات چهار درصد کاهش داشتیم.

سردار تقی مهری ضمن تشکر از زحمات سایت خبری پلیس و کلیه رسانه ها در امر اطلاع رسانی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ۲۵ اسفند ماه با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، طرح نوروزی را اجرا کرد.

وی همچنین از کاهش چهار درصدی از تلفات ناشی از تصادفات در طرح نوروزی خبر داد و گفت: این کاهش مرهون زحمات نیروهای پلیس در سراسر کشور است.

وی با اشاره به ۱۳ فروردین و روز طبیعت گفت: مردم ایران با یک سنت خوب به همراه خانواده به دامان طبیعت می‌روند و از الطاف الهی استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه ۱۳ فرودین امسال پایان تعطیلات است، بنابراین امیدواریم همه مسافران با برنامه‌ریزی که از قبل دارند، بازگشت خود انجام دهند و روز طبیعت را در تفرجگاه‌های شهرمحل سکونت خود بگذرانند تا فرزندان‌شان روز شنبه با استرس کمتری به مدرسه روند و والدین نیز با آرامش بهتری فعالیت‌های اداری را در سال جدید آغاز کنند.

وی به هموطنانی که روز ۱۳ فروردین از طبیعت استفاده می‌کنند نیز توصیه کرد که حتما به نکات پلیس توجه کرده و از تجمع در تفرجگاه‌ها بویژه در سواره‌رو خودداری کنند.

سردارمهری با هشدار به آن دسته از شهروندانی که توقف آنها ایجاد مزاحمت برای سایرین می‌کند، گفت: همکاران ما حتما با استفاده از وسایل در اختیار، خودروها را خارج خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: امسال همانند سال‌های گذشته با افرادی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز می‌شوند اعم از راکبین موتور سیکلت و راننده‌های خودرو برخورد شدید خواهیم کرد.

سردار مهری از خانواده‌ها خواست تا در روز طبیعت مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان‌شان داشته باشند و در زمان رانندگی حتما به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی افزود: علیرغم اطلاع رسانی، متاسفانه تا به امروز ۴۴ درصد تصادفات ما واژگونی خودرو گزارش شده که منجر به صدمات جبران ناپذیری برای سرنشینان به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی به خصوص سرنشینان عقب شده است.

وی ۳۲ درصد از تصادفات را ناشی از عدم توجه به جلو، ۱۰ درصد از تلفات را موتورسواران و۱۲ درصد از آن را برخورد وسایل نقلیه با عابرین پیاده دانست و افزود: مسافرانی که قصد بازگشت از سفرهای نوروزی دارند، ضمن برنامه‌ریزی از عجله و شتاب پرهیز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج