۳۱۲۲۵۲
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد تند مرد هسته ای از شریعتمداری

بعیدی نژاد ، عضو تیم مذاکره کننده کشورمان و مدیر کل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه در یادداشتی نوشت: درحالیکه مسئولین عالی کشور مرتب تاکید کرده و می کنند که موضوع آزمایشات موشکی کشورمان که برای تقویت بنیه دفاعی کشور صورت می گیرد هیچ ارتباطی با برجام ندارد، متاسفانه برخی افراد کماکان بر ارتباط مستقیم بحث موشکی با برجام اصرار دارند.

فرارو: بعیدی نژاد ، عضو تیم مذاکره کننده کشورمان و مدیر کل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه در یادداشتی نوشت: درحالیکه مسئولین عالی کشور مرتب تاکید کرده و می کنند که موضوع آزمایشات موشکی کشورمان که برای تقویت بنیه دفاعی کشور صورت می گیرد هیچ ارتباطی با برجام ندارد، متاسفانه برخی افراد کماکان بر ارتباط مستقیم بحث موشکی با برجام اصرار دارند.

اظهر من الشمس است که آمریکا وقتی موفق نشد در محکومیت فعالیت های مشروع کشورمان در خصوص آزمایشات موشکی تأییدی از شورای امنیت بگیرد مجبور شد بطور یکجانبه به مسدود کردن حساب های چند شرکت ایرانی و خارجی از جمله دو شرکت انگلیسی مبادرت نماید. این در شرایطی است که خود آنها بهتر می دانند که اعلام این نوع محدودیتها اصولا کاری تبلیغاتی است و هیچ اثری بر برنامه های موشکی ایران ندارد. شرکت های ایرانی اصلا در آمریکا حسابی ندارند که بخواهند مسدود شوند. در برابر، جمهوری اسلامی ایران نیز واکنش بسیار محکم و اصولی در سطح رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری از خود نشان داد و اعلام کرد که برنامه های دفاعی موشکی کشورمان با قدرت تر از همیشه ادامه خواهد یافت.

بعیدی نژاد سپس از " اظهارات بسیار تندی که از طرف برخی کارشناسان در برنامه های تحلیلی رسانه ای صورت می گیرد و علیرغم مواضع اصولی کشورمان در تفکیک مباحث موشکی و برجام، کماکان بر وجود چنین ارتباطی اصرار می ورزند" به شدت انتقاد کرده و آورده است:

این افراد سپس با توهینی آشکار به دستگاه دیپلماسی کشور، مقامات رسمی کشورمان را توجیه کننده سیاستهای آمریکا معرفی می کنند.

تعجب بیشتر از جناب حسین شریعتمداری است که در بیاناتی متناقض اظهارات بزعم ایشان آقای 'ترامپ دیوانه' را تایید می کنند که 'برجام باید پاره شود' و به ظرف زباله ریخته شود. وی حتی وجود یک دستاورد از برجام را انکار کرده و می فرمایند برجام برای آمریکا یک سند طلایی است که برای ایران غیر از خسارت، تحقیر و فریب هیچ دستاورد دیگری نداشته است. وی برجام را یکی از تلخ ترین رخدادهای سال ۹۴ دانسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      لطفا اظهارات ايشان را در نظر نگيريد اصلا از قوانين بين المللي اطلاعي نداشته ندارد و نخواهد داشت گوش كردن به نظرات اقاي شريعتمداري اب در هاون كوبيدن است چه لزومي دارد دستگاه ديپلماسي به توهمات ايشان پاسخ دهد

    • بدون نام

      نظر شریعتمداری کاملا درسته
      منتهی از نظر منافع خودش و دوستانش
      نه برای ملت
      چون منافع ایشون ربطی به ملت نداره

    • بدون نام

      آقای بعیدی نژاد، بعید است شما و همه همراهانتان دولت حسن فریدون در قبال این انقلاب و کشور در همه محورهای مقاومت ازجمله علوم هسته ای و فضایی اعتراف کنید، یقینا شما دبه این انقلاب و خوش خدمتی به استکبار جهانی ثابت قدمید، همچون منتظری، کروبی، خاتمی، موسوی، هاشمی، فریدون و . . .

    • mehrdad

      دلیلی نداره یه آقای که روزنامه میفروشه انقدر تو کار دولت و بقیه ی ارگانها دخالت میکنه

    • ایران

      اون بد بخت هم پول همین کاراش رو میخوره بذارین روزنامشو بفروشه

    • Farhad

      يكي بگه پارتي اين اقا كيه كه كيهان را به ارث برده و فكر ميكنه اونجا اوينه

    • بدون نام

      اتفاقانظر حاج حسین درسته تاالان که برجام خیری نداشت .بلکه دولت حسن فریدون هیچ کاری برای توده های مردم نکرد همه اش شعار ودروغ وتبلیغ

      پاسخ ها

      • مصطفی

        حسن فریدون رو خوب اومدی

      • بدون نام

        منفی ها را هم خوب اومدی!

    • بدون نام

      آینده آشکار کننده برجام خواهد بود

    • مهدی

      شریعت مداری کی باشه که نظر بده

    • جعفر

      از آقای شریعتمداری بخواهید اگر هنری دارد در بالا بردن تیراژ روزنامه کیهان که روزی پر تیراژ ترین روزنامه ایران بود بکار ببندد به امور سیاسی و بخصوص تخصصی وعلمی کاری نداشته باشد و آلت دست کسانی که از برجام آسیب مادی دیدن نشود.

    • کاریچی

      اقای بعید نژآد اسم واقعیت چیه؟چرا دروغ می گویید هرچه اوباما گفت درست بود نه تو وعراقچی .راستی کری تورا هم سیلی نزد. با خودکار می خواست چشم عراعچی را در بیارد. دستگاه جاسوسی ایران نه دیپلماسی.

    • بدون نام

      .منافع شخصی و حزبی شو به همه چی ترجیح می ده.من متعجبم چرا احمدی نژاد و اختلاس ها و بی ادبی ها و بی فرهنگی ها و توهین ها و عمل نکردن به فرمان رهبری و قهر کردن و تهمت و افترا زدن و دروغ گفتن و هزینه کردن بیت المال در کشورهای کومور و جیبوتی و .... این شریعتمدار نمی دید.حالا شکر خدا آرامش بر کشور حاکم شده و مردم آرامش فکری و روانی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج