۳۱۲۳۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های روز طبیعت در تهران

حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به‌مناسبت روز طبیعت در ۸ نقطه شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام حسن ناصری‌پور از برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به‌مناسبت روز طبیعت در ۸ نقطه شهر تهران خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن ناصری‌پور درباره ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در نوروز سال ۱۳۹۵ گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغازین روزهای بهار با ویژه‌برنامه استقبال از بهار کار خود را آغاز کرد و در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به برنامه‌های خود رنگ و بوی دیگری بخشید.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اضافه کرد: روز گذشته به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و همچنین میلاد رهبر فقید جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) در ۸ نقطه سطح شهر ایستگاه‌های فرهنگی و هنری برپا شد که با نگاهی به آشنایی مخاطبان با سیره حضرت فاطمه(س) فضایی شاد، مفرح و عیدانه برای شهروندان فراهم کرد.

وی افزود: مسابقه کتاب‌خوانی حدیث شریف کساء نیز دیروز پایان یافت و معاونت فرهنگی در اولین مناسبت به تقدیر از برگزیدگان این مسابقه خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام ناصری‌پور درباره ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: امروز نیز در فضای باز فرهنگسرای خاوران، اشراق، ملل و رازی و همچنین بوستان‌های آزادگان، چیتگر، سرخه‌حصار و ولایت با ویژه‌برنامه‌های متعدد از ۹ صبح تا اذان مغرب میزبان علاقه‌مندان هستند.

وی در پایان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز طبیعت در ۸ نقطه پایتخت خبر داد و اضافه کرد: در این روز فضای باز فرهنگسراهای خاوران، اشراق، ملل و رازی و همچنین میدان تجریش، بلوار کشاورز، میدان صادقیه و میدان شهر ری با برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی و هنری و همچنین برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در دامان طبیعت میزبان عموم شهروندان و علاقه‌مندان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج