جاباما
۳۱۲۳۸۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

راز جسد همسر و دو کودک در کمد دیواری

یکی از جنجالی ترین خبرهای سال گذشته قتل اعضای یک خانواده توسط پدر شیشه ای بود. در این جنایت مرد سنگدل پس از قتل همسر ۲۰ ساله اش دو پسر ۲ ساله و ۲۰ روزه اش را به قتل رسانده و بعد از جاسازی جسد در کمد با صحنه سازی قصد فرار از مجازات را داشت.

خبرگزاری میزان: یکی از جنجالی ترین خبرهای سال گذشته قتل اعضای یک خانواده توسط پدر شیشه ای بود. در این جنایت مرد سنگدل پس از قتل همسر ۲۰ ساله اش دو پسر ۲ ساله و ۲۰ روزه اش را به قتل رسانده و بعد از جاسازی جسد در کمد با صحنه سازی قصد فرار از مجازات را داشت.

ساعت ۱۵ سوم آذر بود که مالک یک خانه کلنگی در محله پاسگاه نعمت اباد متوجه بوی تعفن از داخل خانه مستاجرش شده بود. مرد مستاجر اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و ۱۰ روز قبل وقتی با مالک ساختمان درگیر شد با شکایت مرد میانسال به زندان افتاد.

مرد صاحبخانه که مطمن بود کسی در خانه مستاجرش نیست برای بررسی موضوع به واحد آنها رفته و داماد خانواده مستاجرش را هنگام بستن در خانه او دید. مرد صاحبخانه که به موضوع مشکوک شده بود با پلیس تماس گرفت. با حضور ماموران و بررسی خانه در کمد دیواری جسد زن مستاجر به همراه دو کودکش که در ساک هایی جداگانه قرار داشتند کشف شد.

با حضور ماموران تشخیص هویت و پزشکی جنایی زمان مرگ ۱۰ روز قبل اعلام شد.

مرد صاحبخانه که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، مدعی شد: ۱۰ روز قبل مرد مستاجر به نام محمود دوباره خمار شد و با همسرش درگیر شد. ما فکر کردیم مثل همیشه او خمار شده است. دقایقی بعد سر‌وصدای آنها آرام شد و میلاد یک ساعت بعد با مراجعه به در خانه‌ام، اقدام به شکستن در آپارتمان و ایجاد سر و صدا کرد. من هم پس از تماس با پلیس از مرد مستاجر شکایت کردم و او با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای بعثت دستگیر و به بازداشتگاه فشافویه منتقل شد.

چند روزی از خانواده او خبر نداشتیم و فکر می‌کردم آنها به خاطر این کار میلاد به خانه اقوام رفته‌اند. تا این که ساعتی قبل مردی جوان اینجا آمد و مشغول قفل کردن در آپارتمان آنها شد. وقتی به او اعتراض کردم، مرد ناشناس خود را شوهر خواهر مستاجرم معرفی مرد و مدعی شد میلاد از او خواسته به خاطر پول‌های موجود در خانه در آپارتمان را قفل کند. وقتی برای بررسی موضوع به آپارتمان میلاد رفتیم با بوی تعفن شدید رو به رو شدم. پس از جستجو موفق شدیم اجساد را در کمد دیواری پیدا کنیم.همچنین در اتاق خواب یک طناب دار وجود داشت.

با تائید اظهارات مرد صاحبخانه توسط پسر جوان، تیم جنایی برای تحقیق از میلاد، در بازداشتگاه پلیس در فشافویه حاضر شد. مرد ۳۱ ساله که ظاهری آرام داشت، وقتی در برابر بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت با اعتراف به قتل همسر و دو فرزندش گفت: چند سالی است که شیشه مصرف می‌کنم و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارم. من همسر و فرزندانم را دوست داشتم اما فشار زندگی باعث شد به علت اختلاف با همسرم، تصمیم به قتل او و دو پسرم بگیرم.

روز حادثه شیشه مصرف نکرده بودم و حالت طبیعی داشتم. پس از درگیری دوباره با همسرم، او و دو پسرم را با ضربات چوب مجروح کرده و بعد خفه‌شان کردم.بعد از قتل جسدشان را در کمد دیواری مخفی کردم. ابتدا قصد پایان دادن به زندگی خودم را داشتم و طناب داری در اتاق خواب درست کردم اما موفق نشدم نقشه ام را عملی کنم. می‌دانستم به‌زودی دستگیر می‌شوم به همین خاطر بعد از قتل شیشه مصرف کردم و پس از رفتن به در خانه صاحبخانه اقدام به شکستن در و ایجاد سرو صدا کردم تا دستگیر شوم. قصد داشتم با این کار، وقتی راز قتل‌عام اعضای خانواده‌ام برملا شد، مدعی شوم در زمان قتل در زندان بوده‌ام.

با اعترافات مرد شیشه‌ای به قتل سه عضو خانواده‌اشقاتل خونسرد صحنه جنایت را بازسازی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کثافت بیشرف

    • بدون نام

      خداباعث وبانی کسی ک شیشه روب جون جوونایی ماانداخت لعنت کنه

    • عسل

      خدایا همه ی جونارو عاقبت بخیر کن ،آخه کی دلش میاد زن وبچه اش رو بکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج