جاباما
۳۱۲۳۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برف و کولاک در ۶ استان کشور

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برف و کولاک در شش استان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: اکنون ۱۰ محور از محورهای کشور در حال امدادرسانی است و امدادرسانی‌ها به عملیات برف و کولاک همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برف و کولاک در شش استان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: اکنون ۱۰ محور از محورهای کشور در حال امدادرسانی است و امدادرسانی‌ها به عملیات برف و کولاک همچنان ادامه دارد.

سید مصطفی مرتضوی در توضیح عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ابتدای طرح امداد نوروزی تا کنون گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون بیش از ۴۵۰۰ مورد ماموریت از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر انجام شده است. در این راستا بیش از ۶۴ هزار نفر امدادرسانی شده‌اند و بیش از ۳۱۰۰ نفر از مرگ نجات یافته‌اند.

وی با بیان این‌که ۳۴۸ مورد عملیات رهاسازی طی این مدت صورت گرفته است، افزود: بیش از ۲۰۰۰ تن از مصدومان توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شده و بیش از ۲۸ هزار تن نیز به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.

به گفته مرتضوی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، ۲۱۰۰ نفر از هموطنان‌مان اسکان اضطراری یافته‌اند و بیش از ۴۳ هزار نفر نیز از خدمات اسکان موقت نوروزی برخوردار شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر هچنین تعداد ماموریت‌های امداد و نجات در روز گذشته را ۲۳۱ مورد خواند و گفت: همچنین یک هزار و ۸۹۹ نفر امدادرسانی شده و ۱۸۵ نفر نیز از مرگ نجات یافتند. طی روز گذشته، ۱۲ مورد عملیات رهاسازی نیز از سوی امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر ثبت شده است.

برف و کولاک در ۶ استان

مرتضوی به برف و کولاک شش استان آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، گیلان، لرستان و مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۰ محور از محورهای کشور در حال امدادرسانی است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ نفر در عملیات برف و کولاک جمعیت مورد امداد‌رسانی قرار گرفتند. همچنین ۲۷ نفر اسکان اضطراری یافته و ۱۵ خودرو نیز از برف رهاسازی شده‌اند. البته امدادرسانی به عملیات برف و کولاک همچنان ادامه دارد.

۳ استان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی

وی، سه استان آذربایجان غربی، گیلان و مازندران را طی ۲۴ ساعت گذشته تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی خواند و افزود: دو روستا طی ۲۴ ساعت گذشته مورد امدادرسانی قرار گرفتند. براین اساس جمعا ۱۲ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی امدادرسانی و سه تن نیز به مناطق امن منتقل شدند. امدادرسانی در شهر سیاهکل ادامه دارد.

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در قزوین

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنین عملیات امدادرسانی به حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن استان قزوین را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساعت ۴ بامداد امروز به دنبال ثبت گزارش مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در روستای شهیدآباد قزوین، تیم امدادی جمعیت هلال‌احمر به منطقه حادثه اعزام شد. در این حادثه ۱۸ نفر مصدوم شده بودند که چهار نفر توسط امدادگران هلال‌احمر و ۱۴ تن نیز توسط نیروهای اورژانس جهت دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج