۳۱۲۴۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعلام آمادگی عباس برای مذاکره با نتانیاهو

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی متناقض ضمن تأکید بر مخالفت خود با خشونت و قتل، اعلام کرد که حاضر است بر سر میز مذاکرات در هر مکان و زمانی با بنیامین نتانیاهو دیدار کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی متناقض ضمن تأکید بر مخالفت خود با خشونت و قتل، اعلام کرد که حاضر است بر سر میز مذاکرات در هر مکان و زمانی با بنیامین نتانیاهو دیدار کند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه با شبکه دو تلوزیون رژیم صهیونیستی گفت: دستگاه امنیت فلسطین همواره کیف‌های دانش آموزان را در داخل مدارس برای یافتن چاقوهایشان بازرسی می‌کند. دستگاه‌های امنیتی ما در یک مدرسه ۷۰ چاقو را در کیف‌های دانش آموزان یافتند.

وی افزود: زمانی که یک کودک چاقویی را برای اجرای عملیات با خود حمل می‌کند از پدر یا برادرش مشورت نمی‌گیرد و هیچ شخص عاقلی امکان ندارد وی را به اجرای این عملیات تشویق کند.

عباس درباره کشته شدن یک جوان فلسطینی به دست سرباز اسرائیلی در شهر الخلیل گفت: این عملیات کاملا غیرانسانی بود. من نمی‌خواهم مفهوم غیرانسانی بودن را به تمامی اسرائیلی ها تعمیم دهم چرا که در بین آن‌ها انسان‌هایی هم وجود دارند.

محمود عباس درباره اتهاماتی که اسرائیل به وی درخصوص تحریک به خشونت وارد کرده گفت: من از زمانی که ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین را برعهده گرفتم همواره دستم را به سمت صلح دراز کردم. من آماده‌ام تا با بنیامین نتانیاهو بر سر میز مذاکرات در هر مکان و زمانی دیدار کنم.

وی گفت: من خواهان ادامه همکاری امنیتی با اسرائیل هستم و از این مسأله شرمنده نیستم. همگان باید به خاطر این مسأله به من احترام بگذارند چرا که جایگزین آن احساس ناامنی و ناامیدی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج