۳۱۲۷۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

نشریه فوربس به سنت هرساله خود فهرست ثروتمندترین چهره‌های هالیوود را معرفی کرد.

خبرآنلاین: نشریه فوربس به سنت هرساله خود فهرست ثروتمندترین چهره‌های هالیوود را معرفی کرد.

ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

اپرا وینفری، ۱۶۵ میلیون دلار: چهره تلویزیونی محبوب امسال هرچند نسبت به سال ۲۰۱۱ حدود ۱۲۵ میلیون از درآمد خود را از دست داده است باز هم به عنوان ثروتمندترین چهره هالیوود معرفی شده است.

سالی که گذشت سال پرمخاطره‌ای برای وینفری بود، او پس از ۲۵ سال از برنامه محبوبش «برنامه اپرا وینفری» خداحافظی کرد و شبکه کابلی خودش را تاسیس کرد. دیگر منابع درآمد وینفری مجله «O»، برنامه‌های مختلف تلویزیونی برگرفته از «برنامه اپرا وینفری» و قراردادهایی برای برنامه‌های رادیویی است.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

مایکل بی، ۱۶۰ میلیون دلار: مایکل بی، امسال نفر دوم فهرست ثروتمندترین چهره هالیوود و اولین کارگردان این فهرست است. او امسال فیلم «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» را ساخته بود که به فروش ۱.۱ میلیارد دلاری رسید.

بی شهرتش را مدیون کارگردانی فیلم‌های پرخرجی چون «پرل هاربر» و مجموعه «ترانسفورمرها» است. او امسال قرار است فیلم جمع‌وجور «رنج و گنج» را بسازد که بودجه‌اش درمقایسه با دیگر کارهای بی کم است، بودجه فیلم کمتر از ۵۰ میلیون دلار است.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

استیون اسپیلبرگ، ۱۳۰ میلیون دلار: کمپانی «دریم ورکس» استیون اسپیلبرگ امسال وارد وادی تلویزیون هم شد و چهار سریال نیز تولید کرد از جمله «ترا نووا» و «Smash». از طرفی این تهیه‌کننده معروف امسال دو فیلم «ماجراهای تن تن» و «اسب کارزار» را به عنوان کارگردان روی پرده فرستاد. هر دو فیلم هم در رشته‌های مختلف نامزد اسکار بودند.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

جری بروکهایمر، ۱۱۵ میلیون دلار: بروکهایمر که نامش با فیلم‌های پرخرج گره خورده است سال ۲۰۱۱ فیلم «دزدان دریایی کارائیب: بر موج‌های غریبه» را روی پرده داشت که به فروش یک میلیارد دلاری رسید.

این درحالی بود که دو فیلم پرخرج او یعنی «شاهزاده پارس» و «شاگرد جادوگر» در گیشه شکست خوردند. او حالا در حال تولید «سوار تنها» با بازی جانی دپ است که احتمالا یکی از پرخرج‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما باشد.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

دکتر دره، ۱۱۰ میلیون دلار: تهیه‌کننده معروف دنیای موسیقی امسال به جای تهیه یک آلبوم موسیقی با طراحی یک هدفون جدید به سود کلان رسید.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

تایلر پری، ۱۰۵ میلیون دلار: بازیگر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان معروف سیاه‌پوست که مجموعه فیلم‌های کم‌خرج «مده‌آ» را ساخته و می‌سازد، فیلم‌هایی که در گیشه با توجه به بودجه آنها عملکرد بسیار خوبی دارند. او جدا از فیلم‌های «مده‌آ» چند برنامه تلویزیونی نیز دارد.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

هوارد استرن، ۹۵ میلیون دلار: استرن سال گذشته یکی از داوران برنامه «استعداد آمریکا» شد و همین درآمدش را ۱۵ میلیون دلار افزایش داد. او در رادیو و دنیای موسیقی بسیار فعال است.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

جیمز پترسون، ۹۴ میلین دلار: پترسون ستاره هالیوودی نیست اما یکی از پرکارترین و ثروتمندترین نویسندگان آمریکاست که براساس کتاب‌هایش فیلم‌های متعددی ساخته شده.

از او در سال گذشته ۱۴ عنوان کتاب منتشر شده است که همگی در ژانر تریلر بزرگسالان هستند. فیلم «من، الکس کراس» نیز براساس رمانی از او با بازی تایلر پری در حال ساخت است.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

جرج لوکاس، ۹۰ میلیون دلار: «جنگ ستارگان» فقط یک مجموعه فیلم نیست، عروسک‌ها، کتاب‌های مصور و بسیاری محصولات جانبی دیگر نیز همراه این فیلم منتشر و تولید شده‌اند و همین دلیل درآمدزایی لوکاس است.

او همچنین موسس کمپانی طراحی جلوه‌های ویژه‌ای به نام «نور و جادو» است که جلوه‌های ویژه «ناو» و «انتقام‌جویان» را طراحی کرده بود.


ثروتمند ترین چهره‌ های هالیوود از نگاه فوربس

سایمن کاول، ۹۰ میلیون دلار: این تهیه‌کننده دنیای موسیقی اهل بریتانیا که در تلویزیون هم حضور فعالی دارد امسال با مجموعه «عامل ایکس» قرار بود به تلویزیون آمریکا برود اما موفق نشد. با این حال نسخه بریتانیایی سریال به شدت موفق بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      از این یارو سایمون خوشم نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج