۳۱۲۸۲۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شستشو و نظم دهی به لباس‌ها، بعد از سفر!

بیش از هر چیز چمدان خود را در فضایی مانند آشپزخانه و حمام باز کنید چرا که به دلیل حمل و نقل آن امکان آلودگی در آن وجود دارد.

وب سایت چیدانه: بیش از هر چیز چمدان خود را در فضایی مانند آشپزخانه و حمام باز کنید چرا که به دلیل حمل و نقل آن امکان آلودگی در آن وجود دارد.

شستشو و نظم دهی به لباس‌ها، بعد از سفر!

شستشو و نظم دهی به لباس‌ها، بعد از سفر!

نوروز امسال هم با همه ی شیرینی هایش تمام شد، خیلی از ما سال نو را با سفرهای نوروزی آغاز کردیم، جدا از لذت بخش بودن این سفرها آنچه پس از سفر حائز اهمیت است طبقه بندی و نظم دهی اسباب سفر و شستشوی لباس هاست، پس اگر هنوز چمدان های خود را باز نکرده اید پیشنهاد می کنم با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا راه کارهای ساده تر کردن شستشوی لباس ها را با هم مرور کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


زاها حدید، معمار زن عراقی با طراحی های اعجاب انگیز

شستشو و نظم دهی به لباس‌ها، بعد از سفر!

او را بانوی قوس و بتن می نامیدند، در سبک و مسیر خودش معجزه گری بود، فضاها را در هم ذوب می کرد و فضای نو و بی بدیل پدید می آورد. به همان میزان که موافق داشت مخالف هم داشت اما هیچ گاه عقب ننشست، او اولین زنی بود که مفتخر به دریافت مدال سلطنتی بریتانیا شد، اولین زن معمار بود که جایزه پریتزکر را دریافت کرد، پا در هر رقابتی گذاشت اولین بود. آنقدر بود که حالا با رفتنش جای خالی بزرگی در دنیای معماری حس می شود، جای خالی ای که به این زودی ها پر نخواهد شد، سال های متمادی باید بگذرد تا پدیده ای مانند زاها حدید زاده شود و دنیای معماری را تکان دهد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تینا از طراحی ارزان دکوراسیون آپارتمان نقلی خود می گوید!

شستشو و نظم دهی به لباس‌ها، بعد از سفر!

این روزها بسیاری از خانم‌های باسلیقه ایرانی، کسب و کارهای کوچکی را در فضای خانه‌شان راه می‌اندازند و از هنر و سلیقه‌شان، کسب درآمد می‌کنند. خانم «تینا مهدوی» هم یکی از این خانم‌های باسلیقه ایرانی است که در فضای کوچک اما دلنشین خانه‌اش، محیط کار زیبا و دلنشینی را به‌وجود آورده که ساعاتی از روز را در آن به تولید محصولات سفارشی زیبایش مشغول است و ساعاتی دیگر را در فضای دلنشین خانه‌اش لذت می‌برد. با چیدانه همراه باشید تا درباره ی جزییات طراحی دکوراسیون داخلی این خانه بیشتر بدانیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ استخر جذاب برای حیاط کوچک منزل شما

شستشو و نظم دهی به لباس‌ها، بعد از سفر!

استخر ها همیشه موضوع جذابی بوده و هستند. حتی اگر خانه ها و آپارتمان هایی که درونشان زندگی می کنیم جایی برای تعبیه استخر نداشته باشند، باز هم نگاه کردن به عکس استخرهای زیبایی که تلالو خورشید زلال بودن و شفافیت آب درون آن ها را بیشتر نمایان می کند و جلوه ای خاص به آن ها می بخشد برای ما دلچسب و زیبا است. اما شاید بتوان با ترفند های خاص درون محوطه بیرونی خانه های کوچک، استخر های کوچکی ساخت و در فصل های بهار و تابستان که پیش رو است از آن ها استفاده کرد و لذت برد. با چیدانه همراه باشید تا با هم نگاهی به استخرهای کوچکی که در حیاط و محوطه بیرونی خانه ها ساخته شده اند بیاندازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


گلدان های آویز، طراوت طبیعت در آسمان خانه شما

شستشو و نظم دهی به لباس‌ها، بعد از سفر!

امسال بهار انگار رنگ و بوی دیگری داشت؛ از کنار گل فروشی ها و گلخانه ها که عبور می کردم باورم نمی شد این شلوغی و همهمه برای خریدن گلدان های گل است. از اینکه می دیدم مردم دارند صندوق های اتومبیل هایشان را پر از گل و گلدان می کنند، به وجد آمده بودم. شاید برای اولین بار در این چند سال اخیر بود که از موجی که میان مردم فرد به فرد منتقل شده بود، احساس خوشحالی کردم و آرزو کردم کاش همیشه چنین موج هایی پر از زندگی و امید در میان مردم جریان داشته باشد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج