۳۱۲۸۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چاپ سه بعدی با گوشی هوشمند!

«اُلو» نخستین چاپگر سه بعدی فوق قابل حمل جهان است که با گوشی هوشمند کار می کند. برچسب قیمت ۹۹ دلاری این چاپگر سه بعدی نیز اجازه می دهد تا همگان از چاپ سه بعدی لذت ببرند.

وبسایت عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: امروزه، با مقرون به صرفه‌تر شدن چاپگرهای سه بعدی، این دستگاه ها از محبوبیت بیشتری برخوردار شده و با گذشت زمان شاهد معرفی مدل های مختلف در این بازار بوده ایم. اما «اُلو» نخستین چاپگر سه بعدی فوق قابل حمل جهان است که با گوشی هوشمند کار می کند. برچسب قیمت ۹۹ دلاری این چاپگر سه بعدی نیز اجازه می دهد تا همگان از چاپ سه بعدی لذت ببرند.

چاپ سه بعدی با گوشی هوشمند!

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، اُلو از ابعادی برابر با ۱۷۲ × ۱۱۴ × ۱۴۷ میلیمتر برخوردار است و ۷۷۱ گرم وزن دارد. همان گونه که از تصاویر قابل مشاهده است، اُلو به استثنای قلم های چاپ سه بعدی، کوچکترین چاپگر سه بعدی حال حاضر است و بر خلاف تمام چاپگرهای سه بعدی فعلی با گوشی هوشمند کار می کند. اُلو تقریبا با گوشی های هوشمند در هر اندازه ای از آی‌فون ۶S پلاس تا سامسونگ گلکسی S۷ و ... سازگار است.

چاپ سه بعدی با گوشی هوشمند!

با استفاده از آداپتوری سفارشی، اُلو می تواند به طور کامل گوشی هوشمند کاربر را در بر گرفته و آن را به بستری برای نگهداری آنچه به صورت سه بعدی خلق می کنید، تبدیل کند. این چاپگر سه بعدی فاقد محفظه ای یکپارچه شده برای نگهداری کارتریج ها است و کاری که باید انجام دهید ریختن رزین کلوئیدی در رنگ مورد علاقه خود در پایین محفظه چاپ سه بعدی میانی دستگاه است که از ابعادی برابر با ۷۶ × ۱۲۷ × ۵۰ میلیمتر سود می برد. سپس با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی منحصر به فرد اُلو، بخش مکانیکی بالایی آن چه مد نظر کاربر قرار دارد را خلق می کند.

چاپ سه بعدی با گوشی هوشمند!

چاپگر سه بعدی اُلو با اپلیکیشن های سه بعدی رایگان مختلفی سازگار است و از این رو به راحتی می توانید طراحی سه بعدی خود را انجام دهید و یا از یک اپلیکیشن اسکن برای تبدیل یک شی به مدل سه بعدی استفاده کنید. اُلو از باتری نیرو می گیرد و به واسطه طراحی سبک وزن و قابل حمل خود امکان لذت بردن از چاپ سه بعدی در هر مکان و زمانی را فراهم می کند.

چاپ سه بعدی با گوشی هوشمند!

چاپگر سه بعدی قابل حمل اُلو به قیمت ۹۹ دلار در وب سایت کیک استارتر پیش فروش شده است. عرضه این محصول نیز از ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است.

چاپ سه بعدی با گوشی هوشمند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج