۳۱۲۸۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: استقلال در افت هم خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مسابقه فردا را مثل جنگی دانست که برنده‌اش می‌تواند گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: این مسابقه بازی است که به نوعی یکی از جنگ‌های لیگ محسوب می‌شود. قطعا برنده گام بزرگی را برای قهرمانی برمی‌دارد و بازنده در ادامه سعی می‌کند که از مسابقه امتیازات لازم را بگیرد. مساوی هم می‌تواند راضی‌کننده باشد ولی ما باید محتاط هم بازی کنیم و حواسمان به همه جوانب باشد تا سه امتیاز مسابقه را بگیریم و گام بزرگی در ادامه راه برداریم.

ویسی در پاسخ به این سوال که تعطیلی بازی‌ها چقدر به ضرر شما است، گفت: وقتی بازی‌ها تعطیل می‌شود همه تیم‌ها تمریناتشان سبک‌تر شده و شرایط برای همه یکسان است. امیدوارم ما به چیزهایی که در مسابقه نیاز داریم برسیم و آمادگی خود را به رخ حریف بکشیم.

عبدالله ویسی در مورد شناختش از استقلال گفت: مردم همه بازی‌های استقلال را می‌بینند و همه می‌دانند که این تیم چگونه بازی می‌کند. استقلال تیم بزرگی است و حتی اگر در افت هم باشد بسیار خطرناک است و ما هم همین جور هستیم و می‌دانیم استقلال تیم گردن کلفت و بزرگی است.همه مردم ایران این تیم استقلال را می‌شناسند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مصدومان و غایبان تیمش گفت: در تعطیلات تلاش کردیم جای خالی سیف الهی و طیبی را در این بازی پر کنیم و غیبت آنها برای ما سخت است و امیدواریم که جانشین‌های آنها بتوانند خوب بازی کنند.

ویسی در مورد استفاده از موقعیت‌های گلزنی تیم استقلال، گفت: هر تیمی از موقعیت‌های گلزنی استفاده کند پیروز می‌شود و صدرصد اینجوری است و می‌دانیم استقلال از کمترین موقعیت خود بیشترین استفاده را می برد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد غیبت سیدمهدی رحمتی گفت: ما مصدوم داریم و استقلال و هم مصدوم دارد و مهم سه امتیاز این بازی است. استقلال بازیکنی دارد که از آن استفاده نمی‌کند و ما هم بازیکنی داریم که از آن استفاده نمی‌کنیم و سیدمهدی رحمتی آنها محروم است و ما هم محروم داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج