۳۱۲۹۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روز فراز و فرود بورس تهران

بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته بعد از پایان یافتن تعطیلات نوروزی فراز و فرود زیادی را تجربه کرد و با طی کردن روند مثبت و منفی در نهایت به رشد آرام رضایت داد.

خبرگزاری ایسنا: بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته بعد از پایان یافتن تعطیلات نوروزی فراز و فرود زیادی را تجربه کرد و با طی کردن روند مثبت و منفی در نهایت به رشد آرام رضایت داد.

بورس اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز هفته روند پر فراز و فرودی تجربه کرد و ابتدا با افزایش و سپس کاهش مواجه شد. به طوری که در همان ابتدای معاملات شاخص بورس تا کانال ۸۱ هزار و ۷۰۰ واحد بالا رفت اما بلافاصله روند نزولی به خود گرفت و تا کانال ۸۱ هزار و ۴۰۰ واحد افت کرد، اما دوباره مسیر نزولی خود را اندکی بهبود داد و به رشد ۵۶ واحدی و قرار گرفتن در کانال ۸۱ هزار و ۵۳۶ واحدی رضایت داد.

در بازار امروز برخلاف روزهای گذشته شرکتهای بانکی و خودرویی با بی اقبالی سهامداران مواجه شدند و صف‌های فروش تشکیل دادند؛ در مقابل شرکتهای پتروشیمی و معدنی مورد توجه اهالی تالار شیشه‌ای قرار گرفتند به طوری که امروز شرکتهای کشتیرانی، هلدینگ خلیج فارس، تاپیکو، نفت و گاز پارسیان، گل گهر، سرمایه‌گذاری امید و ملی مس از شرکتهای تاثیرگذار در رشد شاخص بورس بودند و شرکتهای فولاد مبارکه، سایپا، ارتباطات سیار، بانک صادرات و بانک تجارت با افت خود مانع از حرکت بیشتر شاخص بورس شدند.

همچنین امروز شرکتهای کنتورسازی، تولید محور خودرو و سایپا آذین از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و شرکتهای مطرح این گروه یعنی شرکتهای سایپا، سایپا دیزل، زامیاد، پارس خودرو و سرمایه گذاری رنا از شرکتهایی بودند که بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

از اتفاقت مهم امروز بورس تهران بازدید محمد فطانت رئیس سازمان بورس از تالار شیشه‌ای و همچنین بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌ پالایش نفت بندرعباس از سوی مقام ناظر بود.

در بازار پر فراز و فرود بورس امروز در مجموع بیش از یک میلیارد و ۱۹ میلیون سهم به ارزش ۳۱۹ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به ۳۵۱ هزار میلیارد تومان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج