۳۱۳۰۷۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکیه ناامن و رکورد شکنی کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش مسافران نوروزی به جزیره کیش گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در ترکیه، بسیاری ها کیش را جایگزین سفر به مقاصد گردشگری این کشور توریستی کردند.

خبرگزاری ایلنا: معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش مسافران نوروزی به جزیره کیش گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در ترکیه، بسیاری ها کیش را جایگزین سفر به مقاصد گردشگری این کشور توریستی کردند.

محمد محب خدایی با بیان اینکه ضریب اشغال هتل های جزیر کیش ۱۰۰ درصد بود، اظهار داشت: امسال کیش رکورد دار در افزایش سفرهای نوروزی و ضریب اشغال هتل ها و فروش بلیت های خدمات گردشگری مانند کنسرت ها و پارک دلفین ها و جنگ های شادی بود.

وی افزود: با وجود اینکه تعداد برگزاری خدمات گردشگری افزایش یافته بود اما ظرفیت تمام برنامه های نوروزی برای مسافران به طور ۱۰۰ درصدی کامل شده بود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاثیر گذاری شرایط ترکیه در افزایش سفر به کیش، گفت: به دلیل ناآرامی های اخیر در ترکیه، عده ای کیش را جایگزین سفر به ترکیه کردند و کیش هم یکی از بهترین مقاصد گردشگری حلال برای مسافران نوروزی بود.

محب خدایی ادامه داد: برنامه ریزی خوبی برای گردشگران نوروزی جزیره کیش انجام شده بود و خوشبختانه مسافران هم از این برنامه به شدت استقبال کردند. به طور قطع اگر برنامه و خدمات خوبی به مسافران ارائه شود میزان سفرهای خارجی هم کاهش می یابد.

وی با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی به کیش گفت: در بخش سفرهای هوایی افزایش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کردیم و با توجه به اینکه دریا طوفانی بود اما در بخش سفرهای دریایی هم افزایش دو درصدی را داشتیم و در بخش سفر با خودرو هم افزایش ۴۰ درصدی را تجربه کردیم.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره آرام بود بازار فروش بلیت هواپیما با توجه به آزادسازی قیمت ها گفت: آزادسازی قیمت ها باعث نشد که بازار سیاه به وجود آید یا بلیتی گران به دست مسافران کیش برسد.

وی افزود: حتی در برخی از ساعات و ایام نوروز هم قیمت بلیت هواپیما به مقصد کیش، زیر نرخ مصوب به فروش رسید و در طول این ایام به هیچ وجه افزایش قیمتی صورت نگرفت و بلیت ها با قیمت مضصوبه گذشته به فروش رفتند.

محب خدایی همچنین با اشاره به اضافه شدن دو ایرباس به ناوگان کیش ایر گفت: دو فروند هواپیمای ایرباس میزان جابه جایی مسافر به جزیره کیش را افزایش داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما رفتیم دوبی...ارزونتر از کیش...البته چون اونجا فامیل داریم پول هتل ندادیم

    • Saeed

      منم رفتم آنتالیا پریشب صحیح و سالم برگشتم
      با همون هزینه ی کیش حتی کمتر و چند برابر امکانات بیشتر صد برابر بیشتر بهم خوش گذشت

    • بدون نام

      ای خدا سفر وتفریح را هم سیاسی میکنید والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج