جاباما
۳۱۳۱۸۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

«فولکس واگن» با ایران به توافق رسید

سفیر کشورمان در آلمان به قرارداد فولکس واگن با طرف ایرانی اشاره کرد و گفت: «شرکت فولکس واگن در حال حاضر با دو سه شرکت به توافق رسیده است. فولکس واگن یک هلدینگ قوی شامل آئودی، اسکانیا و پورشه است که طیف وسیعی را شامل می‌شود.»

خبرگزاری ایلنا: سفیر کشورمان در آلمان گفت: «مذاکرات در مورد فایننس قرارداد ایرباس برای سال ۲۰۱۶ در آلمان صورت می‌پذیرد.»

علی ماجدی به قراردادهای مهم تجاری امضا شده پس از برجام اشاره و تصریح کرد: «یکی از مهمترین این قراردادها با ایرباس بسته شده است که نقش آلمان در قرارداد ایرباس غیرقابل انکار است.»

او با رد این ادعا که کشورهای دیگر همچون فرانسه و چین در بستن قراردادهای تجاری با ایران پس از برداشته شدن تحریم‌ها پیش‌دستی کرده‌اند، گفت: «بنده مدیر عامل ایرباس در آلمان را به حضور در سفارت ایران دعوت کردم و میزبان او بودم. سهم فرانسه و آلمان در قرارداد ایرباس به یک اندازه است، بنابراین نمی‌شود گفت فرانسه پیش‌دستی کرده است.»

سفیر کشورمان در آلمان با بیان اینکه ایرباس یک شرکت اروپایی است که بخش عمده آن به فرانسه و آلمان و بخشی از آن به انگلیس و اسپانیا تعلق دارد، افزود: «مذاکرات در مورد فایننس این قرارداد برای سال ۲۰۱۶ در حال حاضر در آلمان صورت می‌پذیرد، بنابراین فکر نمی‌کنم آلمان نسبت به فرانسه عقب بیفتد.»

فولکس واگن با چند شرکت به توافق رسیده است

ماجدی به قرارداد فولکس واگن اشاره کرد و گفت: «مسئولان این شرکت در یک سال اخیر بارها به ایران سفر کرده و بررسی‌های زیادی کرده‌اند، ولی برای انتخاب پارتنر به پاسخ قطعی نرسیده‌اند. در ابتدا تعداد زیادی بود اما انتخاب‌ها به چهار و پنج و الان بین دو سه شرکت رسیده است.»

سفیر ایران در آلمان اضافه کرد: «شرکت فولکس واگن در حال حاضر با دو سه شرکت به توافق رسیده است. فولکس واگن یک هلدینگ قوی شامل آئودی، اسکانیا و پورشه است که طیف وسیعی را شامل می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اصلا خودتون فهمیدین چی گفتین؟
      یه تیتر می زنید و یه خبر دیگه میگید و در آخر یه خبر دیگه میگید
      هیچ اتفاقی بین فولکس واگن و ایران نیافتاده است

      اینها همه طبل توخالی است

      پاسخ ها

      • حسین

        کمپانی که سال قبل 42 میلیارد دلار جریمه و خسارت پرداخت کرده، حالا مورد علاقه آقاها!!! و آقازاده های!!! مملکت شده، کمپانی که با تولید 11 میلیون ابوطیاره بی کیفیت و آلوده کننده از طرف دادگاههای آمریکایی و فرانسوی و غیره محکوم شده بود و در رسانه های آلمانی و اتریشی به رسوایی آهن پارههای رنگ زده معروف شده بود....؛ این آقاها!!! و آقازاده های!!! پر مدعا 25 سال قبل هم کمپانی ورشکسته کیا موتورز رو هم آباد کردند و قوطی کبریت های پراید و به جای پیکان، به مردم قالب کردند...؛ حالا فولکس واگن شده ناجی بعد از برجام اینها که ابوطیاره های دودزای فولکس رو به مردم قالب کنند.....؛

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج