جاباما
۳۱۳۲۷۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

« GTA ۶ » در دست ساخت است!

بازی " سرقت بزرگ اتومبیل ۵ " ( Grand Theft Auto V یا به اختصار GTA V ) ساخته ی کمپانی راک استار ، ۴ امین بازی پر فروش در طول تاریخ است که فقط توسط سه بازیِ Minecraft ، Wii Sports ، و Tetris شکست خورده است .

وب‌سایت ۲ فصل: بازی " سرقت بزرگ اتومبیل ۵ " ( Grand Theft Auto V یا به اختصار GTA V ) ساخته ی کمپانی راک استار ، ۴ امین بازی پر فروش در طول تاریخ است که فقط توسط سه بازیِ Minecraft ، Wii Sports ، و Tetris شکست خورده است . این بازی در ۳ روز اول عرضه اش چیزی حدود ۱$ میلیارد دلار فروش داشت و تا به حال بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته است . مشخص است با چنین فروشی راک استار به فکر ساخت شماره ی بعدی از این سری خواهد افتاد .

« GTA 6 » در دست ساخت است!

و به نظر می رسد که چیزی که هم اکنون کمپانی در حال کار بر روی آن است نیز همین است ! با بیرون درز کردن این که Grand Theft Auto ۶ در حال ساخت است باید گفت که این عنوان هنوز در مراحل اولیه ساخت است و راک استار هنوز حتی برای داستان آن هم تصمیمی نگرفته است .

به گفته ی سایت TechRadar ، منابعی خبری تصدیق کرده اند که ساخت Grand Theft Auto ۶ آغاز شده است ؛ با این وجود چند سالی طول می کشد تا بازی به مرحله ی عرضه برسد . با این روند می توان زمان بین GTAV و GTA ۶ را چیزی حدود ۴ تا ۶ سال پیشبینی کرد که تقریبا معادل همان زمانی است که از سال ۲۰۰۸ بعد از Grand Theft Auto IV برای GTAV صبر کردیم . این بازی احتمالا با موتور جدید راک استار ساخته خواهد شد که بنا بر شایعات تصدیق نشده ، قرار است برای اولین بار آن را بر روی بازی Red Dead Redemption ۲ که هنوز تایید نشده است ببینیم . با در نظر گرفتن این ها ، به طور حتم ، GTA۶ از نظر open-world بودن به اندازه ی GTAV ، بالکم خیلی خیلی بزرگتر خواهد بود .

با وجود اینکه GTA ۶ هنوز داستان مشخصی ندارد و معلوم نیست این داستان در کجا اتفاق می افتد ، راک استار به خاطر سفر به کشور ها و شهر های مختلف برای انتخاب مکان مناسب برای بازی معروف است . به گفته ی منابع خبریِ سایت TechRadar ، راک استار در زمان ساخت Grand Theft Auto III و Grand Theft Auto: Vice City سفری به توکیو ی ژاپن داشتند چرا که کمپانی علاقه داشت که همچین شهری مکان رخ داد های بازی باشد ؛ به طوری که حتی در سال ۲۰۰۳ یک علامت تجاری نیز برای بازیِ Grand Theft Auto: Tokyo در کنار Grand Theft Auto: Bogota و Grand Theft Auto: Sin City ساخته شد .تا زمانی که مشخص شد به خاطر سیستم خیابان های توکیو ، ادامه ی ساخت بازی مشکل است ، ولی در طول زمان کمپانی متوجه شد که تغییر مکان بازی به خارج از ایالات متحده کار دشواری خواهد بود چرا که برخی برند ها و ماشین ها هستند که تبدیل به عناصر اساسی این بازی شده اند و فقط در آمریکا وجود دارند .

ششمین سری از سری بازی های " سرقت بزرگ اتومبیل " در راه است و بی شک از آن استقبال خواهد شد ، اما اینکه از بازی GTA: Tokyo چیزی به طرفداران نرسید واقعا حیف شد . در حالی که آمریکا به محل اصلی این بازی تبدیل شده ، خیلی خوب می شد اگر قسمتی از داستان بازی هم در جایی خارج از آن صورت می گرفت . ولی احتمالا کمپانی همین مسیری را که در آن موفق بوده ادامه می دهد و ریسک نخواهد کرد و امکان این هست که حتی کاراکتر های GTA V نیز حفظ شوند . کسی چه می داند شاید فردا راک استار خبر های بیشتری از داستان بازی به طرفداران داد !

به یاد داشته باشید که هنوز برای اینکه راک استار Grand Theft Auto ۶ را تایید کند زمان زیادی باقیست ، مخصوصا یا در نظر گرفتن اینکه GTA V هنوز هم فروش دارد ! اگر شایعات حقیقت داشته باشند ، عنوان بعدی این کمپانی سری Red Dead Redemption خواهد بود و بدون شک برای این بازی وقت و هزینه و زحمت فراوانی خواهند کشید تا آن را بهبود بخشند ؛ وقتی این عنوان عرضه شد و فروشش تمام شد و دیگر هیجان کاذب مردم برای آمدن آن خوابید ، آن وقت است که باید واقعا منتظر GTA ۶ باشیم .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • DAvid

      فکر میکنم خیلی دیر بدستمون برسه

    • بازیخور

      دوستان خوبم بر اساس آمار هایی که اینجانب انجام داده ام من این مژده را میدهم که جی تی ای شش، اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر میشود. تا آن روز بزرگ انتشار این بازی جذاب بدرود

    • PS GAMER

      کاملا مشخصه شایعه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج