۳۱۳۲۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۷)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7) .

فاز سوم کمپانی مارول با اکران "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" (Captain America: Civil War) در روز ششم مه شروع می شود. این فیلم رویدادهای فیلم سینمایی "انتقام‌جویان: عصر اولتران" را دنبال می کند و تنش و اصطکاک بین استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا (با بازی کریس اوانز) و تونی استارک یا همان مرد آهنی (با بازی رابرت داونی جونیور) با بازگشت ژنرال راس (با بازی ویلیام هرت) از فیلم "هالک شگفت انگیز" بالا می گیرد. دو کاراکتر دیگر به نام های پلنگ سیاه (با بازی چادویک بوسمن) و مرد عنکبوتی (با بازی تام هالند) نیز به فیلم اضافه شده اند که جذابیت فیلم را بیشتر می کنند. آنتونی و جو روسو، کارگردان های این فیلم که قبلاً فیلم "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" را کارگردانی کرده بودند دوباره در این فیلم به تیم بازیگرانی همچون اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، پل بتانی، جرمی رنر، دان چیدل، الیزابت اولسن، امیلی ون‌کمپ و فرانک گریلو پیوسته اند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7)


اگر به فیلم های اکشن علاقه ای ندارید، امسال تابستان می توانید از تماشای چند کمدی لذت ببرید و به نظر می رسد که "جزیره تنهایی" (The Lonely Island) یکی از این کمدی ها باشد. تیم سه نفره اندی سمبرگ، اکیوا شیفر و جورما تاکون فیلمنامه آن را نوشته اند و شیفر و تاکون آن را کارگردانی کرده اند. این فیلم ماجرای سقوط خواننده/رپری به نام Conner4Real (با بازی سمبرگ) بخاطر عدم موفقیت آلبومش را به تصویر می کشد که مجبور می شود به گروه قدیمی موزیکش بپیوندد. سارا سیلورمن، بیل هیدر، تیم میدوز، ویل آرنت، مایا رودولف و ایموجن پوتس نیز در این فیلم کمدی که روز سوم ژوئن روی پرده سینماها می رود، حضور دارند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7)


ایلیا نایشولر کارگردان روسی اولین تجربه فیلم بلندش را با فیلمی اکشن با زاویه دوربین اول شخص آغاز کرد. این فیلم با دوربین های فیلمبرداری GoPro که روی بدن بازیگر سوار می شوند فیلمبرداری شده و توسط سربازی به نام هِنری روایت می شود که در تلاش است همسرش (با بازی هیلی بنت) را از شروری با نیروهای ماوراء الطبیعه نجات دهد. دانشمندی به نام جیمی (با بازی شارلتو کوپلی) با یونیفرم های متفاوت تنها کمکی است که هنری دریافت می کند. تاریخ اکران فیلم سینمایی "هِنری هاردکور" یا "هاردکور هنری" (Hardcore Henry) روز هشتم آوریل 2016 است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7)


در فیلمی اقتباسی از رمان دیو اگرز، تام هنکس نقش تاجری آمریکایی را بازی می کند که به عربستان سعودی اعزام شده تا قراردادی را منعقد کند که امیدوار است زندگی اش را زیر و رو کند. راننده اش (با بازی الکساندر بلک) به او کمک می کند تا با آداب و رسوم محلی آشنا شود و پزشک عرب زیبایی (با بازی ساریتا چودهوری) نیز در کنار اوست. این فیلم توسط تام تیکور اقتباس و کارگردانی شده که آخرین فیلم بلند او، فیلم بلندپروازانه "اطلس ابر" (Cloud Atlas) بود که برادران واچوفسکی آن را کارگردانی کردند. فیلم "هولوگرامی برای پادشاه" (A Hologram for the King) روز 22 آوریل 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7)


فیلم "خاطرات ادرال" (The Adderall Diaries) اقتباسی از زندگی نامه پرفروش استیون الیوت به نویسندگی و کارگردانی پاملا رومانوفسکی است که قرار است روز 15 آوریل در سینماهای منتخب اکران شود. جیمز فرانکو نقش الیوت، رمان نویسی را بازی می کند که زمانی موفق بوده است و حالا فکر و ذکرش یک پرونده قتل بسیار مهم است. وی در این مسیر با گزارشگری با بازی امبر هرد آشنا می شود و همچنین پدرش (با بازی ادی هریس) که مدتها او را ندیده بود ملاقات می کند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7)


انیمیشن "کوبو و دو تار" (Kubo and the Two Strings) که قرار است 19 اوت 2016 روی پرده سینماها برود، یک انیمیشن استاپ-موشن است که توسط پویانماهای استودیوی لایکا تولید شده و قصه کوبو را تعریف می کند که با کمک میمون و سوسک باید زره پدرش که زمانی بزرگترین جنگجوی سامورایی دنیا بوده را پیدا کند. صداپیشگان این انیمیشن عبارتند از آرت پارکینسون (بازیگر نقش ریکون استارک در سریال مشهور "بازی تاج و تخت")، شارلیز ترون، جورج تاکی، متیو مک‌کانهی، رونی مارا و رالف فاینس و البته ستاره های واقعی در واقع پویانماهای استودیوی لایکا هستند که قبلاً هم انیمیشن هایی مانند "کورالاین"، "پارانورمن" و "باکس ترولز" را تولید کرده اند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7)


جدیدترین فیلم گِرگ مک‌لین کارگردان سری فیلم های "ولف کریک" (Wolf Creek) حالا با فیلم "تاریکی" (The Darkness) بازگشته که کوین بیکون، رادا میچل، دیوید معزوز و لوسی فرای در نقش خانواده ای نقش آفرینی می کنند که بعد از سفر به گرند کنیون حالا به خانه بازگشته اند، ولی با نیرویی ماوراءالطبیعه روبرو می شوند که از ترس ها و آسیب پذیری آنها تغذیه می کند. این فیلم روز 13 مه 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (7)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• جی. کی. سیمونز قرار است در فیلم "لیگ عدالت" (Justice League) نقش کمیسر گوردون را بازی کند. (منبع: Heat Vision)

• فیون وایت‌هد و هری استایلز، عضو گروه وان دایرکشن، قرار است در مقابل تام هاردی، کنث برانا و مارک رایلنس در فیلم "دانکرک" (Dunkirk) ساخته کریستوفر نولان نقش آفرینی کنند. (منبع: TheWrap و Deadline)

• جیک جانسون و آنابل والیس به ستاره هایی همچون تام کروز و سوفیا بوتلا می پیوندد تا در فیلم "مومیایی" (The Mummy) بازی کنند. (منبع: TheWrap & Variety)

• زندایا به تام هالند در فیلم جدید "مرد عنکبوتی" ساخته جان واتس پیوست. (منبع: Deadline)

• تام تیلور قرار است نقش جیک چمبرز را در کنار ادریس البا و متیو مک‌کانهی در فیلم "برج تاریک" (The Dark Tower) بازی کند. (منبع: Variety)

• وودی هارلسون و سم راکول به فرانسیس مک‌روماند پیوست تا در فیلم جدید مارتین مک‌دونا بازی کند. (منبع: Deadline)

• دیزی ریدلی یکی از چندین بازیگر زنی است که برای بازی در فیلم دوباره‌سازی "مهاجم مقبره" (Tomb Raider) در نظر گرفته شده است. (منبع: Deadline)

• نیکولاس کیج در فیلم مهیج "انتقام: یک داستان عاشقانه" (Vengeance: A Love Story) بازی خواهد کرد و خودش آن را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• مایکل کیتون به تیم بازیگران فیلم "آدمکش آمریکایی" (American Assassin) که اقتباسی از سری رمان های پرفروش وینس فلین است پیوست. (منبع: Deadline)

• لاس هالستروم فیلم اکشن زنده "فندق‌شکن" (The Nutcracker) را کارگردانی خواهد کرد. اشلی پاول فیلمنامه آن را نوشته است. (منبع: Heat Vision)

• هالی بری در حال مذاکره برای بازی در نقش رئیس سیا در دنباله فیلم "کینگزمن: سرویس مخفی" (Kingsman: The Secret Service) ساخته متیو وان است. (منبع: Deadline)

• کریستوف واتز به تیم بازیگران مت دیمون، ریس ویثراسپون، الک بالدوین، نیل پاتریک هریس، جیسون سادیکیس و هونگ چائو در فیلم جدید الکساندر پین به نام Downsizing پیوست. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج