۳۱۳۲۸۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سریال‌های جدید «iFilm»

سریال‌های «حضرت یوسف(ع)»، «سر به راه»، «ما چند نفر»، «پایتخت»، «جایزه بزرگ»، «مرد هزار چهره» و «زیرتیغ» در نوبت نمایش از شبکه آی‌فیلم فارسی قرارگرفته است.

خبرآنلاین: سریال «حضرت یوسف(ع)» - ساخته مرحوم سلحشور - با کیفیت HD از امشب یکشنبه ساعت ۲۲:۰۰ به صورت دو قسمتی پخش و در ساعت های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

سریال «سربه راه» به کارگردانی سعید سلطانی و بازی مسعود کرامتی، سیاوش خیرابی، الناز حبیبی، محسن کیایی و شهین تسلیمی از روز سه شنبه، هفدهم فروردین ماه ساعت ۰۰:۱۶ پخش و در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

موضوع سریال «سربه راه» درباره جوان خلاف‌ کارِ نوپایی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیتش در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود و... .

سریال «ما چند نفر» به کارگردانی فیاض موسوی و با بازیگری مهدی پاکدل، شبنم قلی خانی، سام درخشانی، مهدی سلوکی، از روز چهارشنبه هیجدهم ساعت ۱۸ پخش و در ساعت های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد. داستان «ما چند نفر» درباره چند جوان است که بعد از فارغ‌التحصیلی در رشته معماری، شرکتی تاسیس می‌کنند تا در زمینه مشاوره و انجام کارهای ساختمانی فعالیت کنند. اما...

همچنین سریال «پیک سحر» با بازی جمشید مشایخی، اسماعیل داورفر و احمد قدکچیان از امشب یکشنبه ساعت ۲۱ پخش و در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد تکرار خواهد شد.

در سریال «پیک سحر»، مشهدی رحمان (جمشید مشایخی) که سال‌ها پیش همسرش را از دست داده، رفتگری با آبرو و با شرافت است که تمامی ساکنین محله از او به نیکی یاد می‌کنند. او هر روزش را به تمیز کردن کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌گذراند؛ تا آنکه یک روز، قرار می‌شود تا جمعی برای خواستگاری از دخترش هاجر، به منزل آنان بیایند. پس از آن، مشهدی رحمان که پس‌اندازی برای تهیه جهیزیه هاجر ندارد، به تکاپو می‌افتد تا هر طور شده، برای دخترش مراسمی آبرومندانه برگزار کند.

نوبت پخش سایر سریال‌های درخواستی هم از هفته آینده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار

      لطفا سریال یوسف پیامبر را پخش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج