۳۱۳۳۵۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن. این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست.

وب سایت نی‌نی بان: مزایای رابطه جنسی سالم چنان است که حتی ممکن است تصورش را هم نکنید. مثلا وقتی به میل جنسی فکر می کنید شاید آخرین چیزی که به ذهنتان می رسد این باشد که سیستم ایمنی بدنتان تقویت می شود و یا با یک رابطه جنسی سالم وزن بدنتان در حالت متعادل قرار می گیرد.

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

مزایای رابطه جنسی سالم چنان است که حتی ممکن است تصورش را هم نکنید. مثلا وقتی به میل جنسی فکر می کنید شاید آخرین چیزی که به ذهنتان می رسد این باشد که سیستم ایمنی بدنتان تقویت می شود و یا با یک رابطه جنسی سالم وزن بدنتان در حالت متعادل قرار می گیرد. جوی دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید: تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن. این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست. تمام این ۱۰ فایده با بررسی های علمی به اثبات رسیده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


دخترم را از چند سالگی به مهدکودک بفرستم؟

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

زندگی مدرن ابزار مدرنی هم با خود به همراه می‌آورد. وقتی تغییر شکل زندگی در یک سیستم جدید اتفاق می‌افتد ناگزیر شیوه‌های جدید زندگی نیز به وجود می‌آید. شاید چند دهه قبل مفهومی به عنوان مهد کودک بسیار ناشناخته و لزوم آن نامشخص بود. اما امروزه بسیار مادران هستند که کودکان خود را به مهد می‌برند و این منحصر به مادران شاغل هم نمی‌شود.



۵ اشتباه رایج جنسی در زنان

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

آیا اوضاع جنسی زندگی‌تان آنطور هست که باید باشد؟ مطمئنید؟ با آنکه ممکن است زنان از وضعیت جنسی خود راضی باشند، اما این وسط مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که از آن آگاه نیستند. در این‌جا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


سزارین راحتی داشته باشید

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

اگر سزارین را برای زایمان انتخاب کرده اید و یا اینکه قصد دارید بطور طبیعی زایمان داشته باشید، بهتر است راجع به سزارین که اخیرا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، اطلاعاتی داشته باشید. زیرا ممکن است در شرایطی که خود را برای زایمان طبیعی آماده کرده اید، ناگهان با پیچیدگی ای مواجه شوید و برای زایمان به سزارین احتیاج پیدا کنید. به همین دلیل لازم است بدانید که هنگام زایمان سزارین، باید انتظارچه مسائلی را داشت. در این نوشته: مسائل داخلی، خارجی، فواید، زیانها و رخدادهای حین زایمان به تفصیل تشریح شده است.


ارتودنسی دندان‌ کودک، از چه سنی؟!

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

حتما تا به حال کودکان زیادی را در اطراف خود دیده‌اید که با دندان‌های‌سیم‌کشی شده می‌خندند و بسیار هم بامزه به نظر می‌رسند. اما تا به حال فکر کرده‌اید علت سیم‌کشی یا ارتودنسی دندان بچه‌ها در این سن و سال چیست؟ آیا لازم است که در این سن کم این شرایط را تحمل کنند؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها به گفتگو با دکتر مرتضی عشاق، متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک،‌پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج