۳۱۳۳۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

همه‌ آنچه در جعبه G۵ خواهید دید

محتویات جعبه‌ی رسانه‌ای LG G۵ شامل گوشی هوشمند G۵، دوربین ۳۶۰ درجه‌ی LG، ماژول Cam Plus و بلندگوی Hi-Fi Plus است.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: معمولا قبل از این‌که یک گوشی وارد بازار شود،‌ نسخه‌ای از آن برای نقد و بررسی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. ال‌جی هم این روزها نسخه‌ی رسانه‌ای پرچمدار جدیدش یعنی G۵ را برای رسانه‌های معتبر ارسال می‌کند تا به‌زودی محتویات این جعبه‌ی خوش‌رنگ را در دسترس مشتریانش در سراسر دنیا قرار دهد. سایت GSM Arena پرچم‌دار جدید LG را جعبه‌گشایی کرده و تصاویر آن را منتشر کرده است.

همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید

همان‌طور که وعده داده شده بود، محتویات جعبه‌ی LG G۵ شامل گوشی هوشمند G۵، دوربین ۳۶۰ درجه‌ی LG، ماژول Cam Plus و بلندگوی Hi-Fi Plus (که با همکاری B&O تولید شده)‌ است.

البته انتظار نداشته باشید با خرید گوشی G۵ همه‌ی این موارد را دریافت کنید. همچنانکه اشاره کردیم این جعبه مخصوص رسانه‌ها و برای نقد و بررسی تدارک دیده شده و ماژول‌ها و دوربینی را که همراه با این گوشی ارایه شده‌اند، باید به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید

همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید

در مورد خود گوشی G۵ و مشخصات فنی آن از قبل چیزهای زیادی می‌دانیم. اما با مشاهده‌ی نزدیک، جزییات بیشتری از ماژول‌های این گوشی به دست آمده است.

دوربین ۳۶۰ درجه‌ی G۵ در واقع یک دوربین مستقل است که امکان گرفتن عکس و فیلم با زاویه‌ی ۳۶۰ درجه را فراهم می‌کند. از آن‌جا که نمایش‌گری روی این دوربین وجود ندارد، خروجی عکس یا فیلم را روی گوشی هوشمندتان (لازم نیست این گوشی حتما G۵ یا حتی اندرویدی باشد) ببینید. همچنین درصورت داشتن امکانات مناسب می‌توانید این عکس و فیلم‌ها را در تنظیمات VR هم ببینید. با این دوربین می‌توانید از خودتان یک سلفی با زاویه ۳۶۰ درجه بگیرید. کافی‌ست آن را یک جای مناسب قرار دهید و از راه دور با گوشی‌تان کنترل کنید.

همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید


همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید


اما ماژول Cam Plus ال‌جی همان چیزی است که به قسمت انتهایی گوشی متصل می‌شود و شامل دکمه‌ی سخت‌افزاری شاتر، زوم و یک باتری اضافی ۱۲۰۰ میلی‌آمپری است.

همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید

همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید

بلندگوی Hi-Fi Plus به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های صدای ۳۲بیتی با فرکانس ۳۸۴ کیلوهرتز را بشنوید یا حتی صدای موزیک‌های کیفیت پایین را با کیفیت بالا داشته باشید. این بلندگو یک درگاه ۳.۵ میلی‌متر دارد و ضمنا نه‌تنها به‌عنوان یک ابزار اختصاصی گوشی G۵، بلکه با کمک یک کابل USB برای سایر دستگاه‌ها و کامپیوتر شما هم قابل استفاده خواهد بود.

همه‌ آنچه در جعبه G5 خواهید دید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج