۳۱۳۴۰۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اموال بابک زنجانی چوب حراج می خورد

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت از انتشار آگهی فروش و مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با وجود همکاری وزارت نفت هنوز هیچ اقدام مثبتی جهت پرداخت بدهی متهم نفتی صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت از انتشار آگهی فروش و مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با وجود همکاری وزارت نفت هنوز هیچ اقدام مثبتی جهت پرداخت بدهی متهم نفتی صورت نگرفته است.

سیدعلی اصغرهندی با اشاره به این که وزارت نفت برای تسویه بدهی متهم نفتی همکاری لازم را با وی داشته است، درخصوص این که آیا بابک زنجانی غیر از اموالی که اعلام شده اموالی دیگری هم دارد؟ تصریح کرد: اموالی که قبل از حکم اعلام شده، تغییری نکرده است، مگر آن که درباره برخی از اموال چیزی نگفته و یا مورد شناسایی دادستانی و شرکت ملی نفت ایران قرار نگرفته باشد.

وی درباره اعلام شماره حساب جدید از سوی شرکت ملی نفت ایران هم با بیان این که تاکنون چندین شماره حساب در اختیار وی قرارداده شده است، تصریح کرد: با وجود اعلام شماره حسابهای متعدد هیچگونه اقدام عملی جهت پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت در این باره که چقدر به پرداخت بدهی از سوی این متهم نفتی امیدوار هستید، تصریح کرد: بستگی به آنها دارد؛ وزارت نفت هرگونه همکاری با آنها را جهت پرداخت بدهی شان انجام داده است.

هندی تاکید کرد: با وجود همکاری وزارت نفت هنوز هیچ اقدام مثبتی جهت پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به این که در روزهای پایانی پارسال آگهی مزایده برخی اموال بابک زنجانی از جمله هواپیمایی، هتل ها، مجتمع های مسکونی و مجتمع های تجاری داده شده و در دست اقدام است، خاطر نشان کرد: آگهی مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی نیز بزودی منتشر می شود.

هندی درباره دریافت بقیه مطالبات نفتی نیز با یادآوری این که بدهی شرکت شل به ایران پرداخت شده است، افزود: دریافت بقیه مطالبات وزارت نفت در دست مذاکره و پیگیری است و امیدواریم بتوانیم بزودی آنها را وصول کنیم.

بابک زنجانی به اتهام تخلفات مالی و نپرداختن بدهی به وزارت نفت، ۹ دیماه سال ۱۳۹۲ بازداشت شد و همچنان در بازداشت به سر می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدرا

      خاک توسرش تموم اطرافیان وشرکاش پولاشو بالا کشیدن تو خارج وبهش پشت کردن حالا مونده دست تنها با اعدام و حراج اموالش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج