۳۱۳۴۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«القریتین» آزاد شد

ارتش و نیروهای مقاومت مردمی سوریه روز یکشنبه پس از درگیری های شدید با تروریست ها شهر «القریتین» در استان حمص را به طور کامل به کنترل خود در آوردند.

خبرگزاری ایرنا: ارتش و نیروهای مقاومت مردمی سوریه روز یکشنبه پس از درگیری های شدید با تروریست ها شهر «القریتین» در استان حمص را به طور کامل به کنترل خود در آوردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یک منبع نظامی سوری گفت: یگان های ارتش و نیروهای مسلح موفق شدند در پی درگیری های شدید با تروریست های داعش در استان حمص مرکز سوریه، شهر «القریتین» را به طور کامل آزاد کنند.

به گفته این منبع که اشاره ای به نامش نشده است، نیروهای ارتش پس از نابود کردن آخرین مراکز و مخفیگاه های عناصر داعش در شهر «القریتین»، توانستند امنیت را به این شهر بازگردانند.

این در حالی است که نیروهای سوریه ساعاتی پیش پس از خنثی سازی شمار زیادی مین کار گذاشته شده از سوی تروریست ها در این شهر، از چند محور وارد «القریتین» شدند.

یگان های ارتش همچنین پس از ورود به شهر، شروع به تعقب تروریست های باقی مانده در «القریتین» کردند.

منابع آگاه نیز از وجود اختلافات و فروپاشی شدید در صفوف تروریست ها پس از تحمل شکست های پی در پی و سنگین از ارتش سوریه خبر دادند.

همچنین جنگنده های ارتش سوریه حملات سنگینی را به محورهای تحرکات و اماکن تجمع تروریست ها در شمال و شرق شهر تدمر و شمال و جنوب روستای «البصیری» انجام دادند که در اثر آن شماری زیادی از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند و تجهیزات و ادوات جنگی آنها منهدم شد.

در همین حال خبرنگار المیادین نیز گزارش داد ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود توانستند شهرک «نحشبا» و تپه های «رشا» و «رویسه الملک» در حومه شمالی لاذقیه را به کنترل خود در آوردند.
بر اساس این گزارش کمیته های دفاع مردمی سوریه نیز موفق شدند حمله تروریست های جبهه النصره و افراد مسلح به شهر «تل رفعت» در حومه شمالی حلب را دفع کنند.

ارتش سوریه بلافاصله پس از آزادسازی شهر تاریخی و راهبردی تدمر، عملیات آزاد سازی شهر «القریتین» که دارای اهمیت ارتباطی در مرکز سوریه است را آغاز کرد.

ارتش سوریه پس از گذشت بیش از 10 ماه از اشغال تدمر از سوی گروه تروریستی داعش، یکشنبه گذشته موفق شد شهر باستانی تدمر را با کمک یگان عملیاتی نیروی هوافضای روسیه از دست گروه تروریستی داعش آزاد کند.

نیروهای سوریه با حمایت و پشتیبانی هواپیماهای روسیه همچنان به پیشروی های خود علیه تروریست ها در نقاط مختلف سوریه ادامه می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج