۳۱۳۵۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مرگ مشکوک دختر شیشه ای در انباری

از ساعت ۱۰ صبح ۹ فروردین ماه ماجرای مرگ مرموز دختری جوان در بیمارستان تحت بررسی‌های پلیسی قرار گرفت.

روزنامه ایران: از ساعت ۱۰ صبح ۹ فروردین ماه ماجرای مرگ مرموز دختری جوان در بیمارستان تحت بررسی‌های پلیسی قرار گرفت.

وقتی مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض پای در بیمارستان گذاشتند، پی بردند دختری جوان از سوی راننده جوان خودرویی سواری به بیمارستان انتقال یافته و وی بلافاصله گریخته است.اقدام‌های تخصصی برای افشای راز مرگ دختر جوان با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران شروع شد و تیمی از اداره دهم پلیس آگاهی دست به کار شدند.

آنها در تجسس‌های میدانی پی بردند مرد فراری در آخرین لحظات گریز از بیمارستان یک کیف زنانه را از پنجره خودرویش به بیرون پرتاب کرده است. خیلی زود مدارک داخل این کیف تحت بررسی قرار گرفته و مأموران دریافتند دختر ۲۴ ساله مژگان نام دارد.

در شاخه دیگر دوربین‌های مداربسته بیمارستان بازبینی شدند و کارآگاهان با به دست آوردن شماره پلاک خودرو مرد فراری صاحب خودرو را در مرزداران ردیابی کرده و دریافتند در نهمین روز عید خودروی این مرد در اختیار پسر ۳۰ ساله‌اش به نام بهزاد بوده است.

تسلیم نزد پلیس

دو روز نگذشته بود که بهزاد به همراه پدرش پای در اداره ۱۰ پلیس آگاهی گذاشت و تسلیم شد. وی به افسر تحقیق گفت: از چند ماه پیش با مژگان آشنا شده بودم و حتی قصد ازدواج با هم را داشتیم اما به دلایل زیادی هر دو منصرف شدیم و با اصرار مژگان ملاقات‌هایمان ادامه داشت.وی افزود: هشتمین روز عید با مژگان در حال گردش در خیابان‌های تهران بودیم تا اینکه ساعت ۳.۵ صبح ۹ فروردین ماه برای کشیدن شیشه به انباری خانه ما رفتیم و پس از کشیدن شیشه، من به خانه‌مان رفتم و مژگان نیز در حالی که به خاطر مصرف شیشه در وضعیت طبیعی‌ نبود در داخل همان انباری ماند تا استراحت کند.

بهزاد ادامه داد: ساعت ۹ صبح بود که مژگان با تلفن همراهم تماس گرفت و ادعا کرد حالش خوب نیست. بسرعت او را به بیمارستان رساندم، بسیار ترسیده بودم و نمی‌‌دانستم که چکار می‌کنم. در یک لحظه تصمیم به فرار از بیمارستان گرفتم. کیف‌دستی مژگان را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده و بسرعت از محوطه بیمارستان خارج شدم.بنابر این گزارش، بهزاد با دستور بازپرس جنایی در بازداشت است تا جسد مژگان در پزشکی قانونی تحت معاینه قرار گرفته و با مشخص شدن علت اصلی مرگ وی، تصمیم‌گیری قضایی صورت گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج