جاباما
۳۱۳۶۹۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه ۱۵۴ نماینده درباره آزمایش‌ موشکی

۱۵۴ نفر از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای از سیاست‌ها و برنامه‌های دفاعی موشکی جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

خبرگزاری فارس: ۱۵۴ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه پارلمان با امضای بیانیه‌ای از سیاست‌ها و برنامه‌های دفاعی موشکی جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بی شک، استراتژی نظامی جمهوری اسلامی سیاست بازدارندگی است. این استراتژی منطبق بر نصح صریح قرآن کریم است: وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ

در جهانی که قدرت‌های استکباری و رژیم‌های وابسته به آن هر سال بر بودجه نظامی خود می‌افزایند (بودجه نظامی آمریکا چندین برابر کل بودجه یک سال ایران است) و به فکر تولید هواپیماهای جنگی جدید، زیردریایی‌های، ناوهای غول پیکر هواپیما بر، موشک‌های فوق مدرن و .. هستند و پیوسته در حال توطئه و تضعیف نظام جمهوری اسلامی و ضربه به منافع ملت ایران بوده و خاورمیانه را میدانی برای قتل عام مردم رها شده از ستم جباران قرار داده‌اند.

در نظام حاکم در جهانی که تنها سلاح حرف اول را می‌زند و حقوق بشر ابزاری برای سلاح داران علیه انسان‌های آزاد شده و رژیم‌های غیر وابسته است، نیز واقعیت‌هایی که پیرامون ما می‌گذرد از جمله اتحاد آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی و مرتجعین منطقه علیه کشورهای محور مقاومت چون سوریه، تجهیز آدم خواران وابسته به غرب و وهابیت مانند داعش به سلاح‌های پیشرفته همه دلایل متقن و منطقی است بر مجهز شدن ملت ایران به سلاح‌های استراتژیک و متعارف است.

هیچ انسان شرافتمند و وطن دوست خردمندی در چنین شرایط محیطی و زمانی حاضر نیست بر خلاف سیاست بازدارندگی الهام گرفته از قرآن کریم سخنی بگوید یا موضعی خصمانه بگیرد.

این نیز یکی از طنزهای تاریخ است که آمریکا از یک طرف پیوسته ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کند و از سوی دیگر از ایران می‌خواهند که از سیاست توسعه دفاعی و موشکی خود دست بکشد.

راستی این چه منطقی است که رژیم‌های سرکوب گری مانند رژیم کودک کش و خونریزی چون رژیم صهیونیستی و رژیم سربوک گری و نسل کشی چون رژیم نامشروع سعودی را برای کشتن نسل‌های به انواع سلاح‌های پیشرفته تجهیز می‌کند ولی از ایران می‌خواهد خود را خلع سلاح کند.

آیا زیر سوال بردن سیاست توسعه موشکی در چنین زمانی از سوی بعضی در داخل کشور هم سخنی با اوباما و رژیم‌های جهان خوار غرب نیست؟ آیا این مواضع شک برانگیز همراهی با رژیم غاصب اسرائیل نیست؟

اتخاذ چنین مواضعی در جهت تضعیف ملت ایران در برابر دشمنانش جز ناآگاهی یا خیانت امر دیگری نخواهد بود.

ما نمایندگان امضا کننده ضمن حمایت از منافع ملت ایران در توسعه توان دفاعی و موشکی هر گونه اقدام در جهت تضعیف امنیت ملی ایران را محکوم‌ می‌نماییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا الان این ازمایش موشکی چه فایده ای برامون داره ؟!!!!!

      پاسخ ها

      • رضا

        یکی به این نادان بفهمنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج