۳۱۳۷۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«چرا رفتی» به اروپا رسید

تور کنسرت‌های «چرا رفتی» با آواز همایون شجریان، آهنگسازی تهمورس پورناظری و تک‌نوازی سهراب پورناظری بعد از اجرا در تهران و برخی شهرهای کشور، به اروپا رسیده است و از اوایل اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته در چند شهر اروپایی روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا: تور کنسرت‌های «چرا رفتی» با آواز همایون شجریان، آهنگسازی تهمورس پورناظری و تک‌نوازی سهراب پورناظری بعد از اجرا در تهران و برخی شهرهای کشور، به اروپا رسیده است و از اوایل اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته در چند شهر اروپایی روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، این کنسرت‌ها که با حضور نوازندگانی مانند حسین رضایی‌نیا، مهیار طریحی، آیین مشکاتیان، استفنی بی‌بو، تینا جامه‌گرمی، لعیا اعتمادی، آتنا اشتیاقی و آرین کشیشی روی صحنه خواهد رفت، ۲۱ آپریل (دوم اردیبهشت‌ماه) از اجرا در شهر دوسلدورف (آلمان) آغاز و سپس پنجم اردیبهشت‌ماه در هامبورگ اجرا خواهد شد. این گروه موسیقی ۲۸ آپریل (نهم اردیبهشت‌ماه) نیز در استکهلم (سوئد) روی صحنه خواهد رفت و بعد از آن تور کنسرت «چرا رفتی» به گوتنبرگ (آلمان) می‌رسد. آخرین اجرای گروه هم اول ماه می (۱۲ اردیبهشت‌ماه) در لندن خواهد بود.

روابط‌ عمومی این تور کنسرت اعلام کرده است: «چرا رفتی» به‌عنوان پرمخاطب‌ترین کنسرت دهه‌های اخیر، در ایران توانست حدود ۱۲۰ هزار نفر مخاطب داشته باشد و در سال ۱۳۹۳ در تهران و بسیاری از شهرستان‌های کشور روی صحنه برود.

همچنین آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری که در برکلی، لس‌آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده است، در هشت قطعه‌ی خود، آهنگسازی، سازبندی، تنظیم و فرم‌های مختلف دارد و از اشعار شاعرانی مانند مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی، هومن ذکائی، سیمین بهبهانی و حسین منزوی در آن انتخاب شده‌ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج